.
Період ведення: з липня до грудня
Підписники: NDA
Перегляди: NDA
Особливості проєкту:
* низька активність у профілі TikTok до початку робіт;
* відсутність комунікації з аудиторією на старті;
* неактивний обліковий запис протягом місяця.
Завдання:
✅ підвищити впізнаваність та взаємодію аудиторії з контентом;
✅ збільшити кількість підписників та переглядів.
Бренд рюкзаків та канцелярії для дітей та підлітків.
Раніше статистика переглядів була досить непоганою, але пізніше через досить тривалу паузу наступні перегляди доходили вже максимум до 400.
Цільова аудиторія: діти 12–14 років та підлітки 15–17 років.
Особливості аудиторії у TikTok:
– Діти можуть впливати на рішення батьків про те, що купувати.
– Діти мають кишенькові гроші та можуть витрачати їх на свої забаганки.
Перед початком роботи ми розробили детальну стратегію просування та підготували 20 сценаріїв відео для активного старту.
Розробили рубрики та спеціальні «випуски», запланували постинг відео через день. Після тесту передивилися та внесли корективи — 1/2 відео на день.
Процес роботи:
На старті проєкту ми зіштовхнулися з «неживим» обліковим записом, який вели без стратегії, регулярного постингу та відповідності трендам.
Після розробки та затвердження стратегії ми розпочали роботу над сторінкою:
✅ заповнили біо профілю та прив‘язали інстаграм-сторінку;
✅ увімкнули бізнес-сторінку для перегляду аналітики;
✅ підготували перші ідеї та сценарії відео;
✅ затвердили персонажів для наших роликів;
✅ розробили спеціальні рубрики, які почали вводити та тестувати.
Перегляди дуже сильно коливалися від маленьких до великих, але в більшості випадків відео досягали 5K+. Тренди «залітали» в рекомендації краще та здобували перегляди у кількості 17K.
Найкраще «заходив» корисний освітній контент та тренди, тому ми 24/7 стежили за тенденціями та адаптували їх під наш контент.
Збільшився середній час переглядів: спочатку відео не додивлялися навіть до середини, а пізніше глибина перегляду відео-трендів та спеціальних рубрик збільшилася до 40%. Наприклад, для 30-секундного відео середня тривалість перегляду склала 23 секунди.
Ми намагалися нативно «продавати» Kite у відеоформаті добірок або використовували теми на кшталт «Як носити рюкзак, щоб стати крутим у школі».
Конкурс та розіграш коробки «під ялинку»
Проблема «неактивної» аудиторії необхідно було вирішувати, тому ми провели конкурс. Механіка конкурсу була небанальною, тому й зацікавила аудиторію та залучила її у процес. У коментарях підписники мали вигадувати сценарії відео — а ми одразу ж їх знімали. Ролик, який набрав найбільше переглядів, отримав приз — рюкзак та канцтовари.
Результат: збільшення залученості аудиторії та приріст підписників, лайків та переглядів.
У грудні ми вирішили повторити ідею з конкурсом та розіграти коробку з подарунками від бренду. Умови були досить прості: лайк + підписка + тег. Але тут конкурс спрацював не так, як хотілось.
Висновок: якщо ви плануєте проводити конкурси та розіграші в TikTok, вигадайте цікаву механіку. Рекомендуємо спробувати покреативити: мало хто це практикує, але аудиторія таке полюбляє.
Ситуативні Halloween-відео
TikTok обожнює ситуативи та інфоприводи, тому ми зробили добірку spooky-відео на Halloween. Усі ролики були у схожій стилістиці та виділялись у загальній візуальній картинці профілю. Ми лише показали, що Wednesday Addams та зомбі теж полюбляють продукцію бренду, — а підписникам це сподобалось.
Ми не зупинялися та тестували багато різних форматів, постійно вигадували щось нове та цікаве. Наприклад, написали сценарії для абсолютно різножанрових відео, аби зрозуміти, що з цього краще за все «заходить» нашій ЦА:
✅ BACK TO SCHOOL
✅ «Вгадай мелодію»
✅ Танці
✅ Переходи
✅ Добірки
✅ Поради та лайфхаки
✅ Тренди
✅ HOW TO
✅ Рецепти
✅ #POV
✅ Танець-тренд під брендовий звук.
Після закінчення періоду співпраці ми віддали сторінку з активною аудиторією, спецрубриками та потенціалом росту.
P. S. Правду кажучи, нереалізованою залишилася одна наша ідея — TikTok-серіал… Хтозна, можливо, саме для вас ми знімемо серіал та випустимо його просувати ваш бренд 😉
To be continued…