.
Серед веб-майстрів не вщухають дискусії про те, який маркетинговий канал краще: соцмережі чи e-mail. Одні вважають, що за соцмережами майбутнє, так як користувачі давно переписуються з особистим колом осіб саме там. Інші запевняють, що в соціальні мережі люди приходять відпочивати, а не здійснювати покупки, тому продажі за допомогою цього інструменту йдуть погано. Насправді обидва ствердження неправильні. Професіонали знають, що в кожного інструменту своє призначення, і кожен доречний на певному етапі воронки продажів.
1. Провести покупця від першої зацікавленості в продукті до покупки
Соціальні мережі добре підходять для формування первинного інтересу серед непідготовленої аудиторії, котра поки що нічого не знає про товар чи послугу. Сформувавши первинний інтерес у форматі ненав'язливого спілкування, можна переходити до змістовної частини, розповісти споживачеві про продукт більш детально, допомогти визначитися з вибором. Формат може бути будь-яким: від детальних оглядів на сайті до вебінарів. Тим, хто все ще не визначився, але виявив інтерес і готовий стати клієнтом в майбутньому, направляються листи. Розсилка здатна утримати споживачів і поступово підвести їх до завершальної дії - купівлі.
2. Таргетована реклама
Підписка в соціальних мережах - зручний інструмент для таргетування. У ФБ чи ВК легко знайти потенційних споживачів, які ще не знають про те, що задовольнити існуючі або нові створені проблеми, може конкретний продукт. Відібравши в соціальній мережі аудиторію, схожу за основними характеристиками з представниками ЦА і сегментувавши її, можна суттєво підвищити ефективність розсилки.
Отримані дані можна використовувати для автоматичної розсилки, налаштувавши за допомогою поштового сервісу розсилання листів за заданими критеріями. Наприклад, відправляти акційні пропозиції, котрі найбільше підходять чоловікам певного віку, що підвищить відкривання листів та знизить ймовірність їх потрапляння до спаму. Просто один раз створіть шаблон листа та автоматизуйте надсилання листів підписникам.
3. Підвищення охоплення ЦА за допомогою залучення підписників один до одного
В соціальних мережах можна розмістити форми підписки для збору контактів. В поштові розсилки можна прикрутити кнопки шерінгу, які дозволяють ділитися цікавими матеріалами з колом своїх друзів та підписників.
4. Сторіс для збору контактів
Інстаграм - одна з мереж, що найбільш динамічно розвиваються. Її підписники найбільш лояльні до рекламної інформації, за опитуваннями 40% з них переходять за рекламними посиланнями. Набравши за допомогою сторіс більше 10000 підписників, можна увімкнути опцію «Swipe Up», яка дозволить перенаправляти читачів на сторінку підписки. Якщо підписників менше, механізм не такий зручний, але все ж таки можна давати в сторіс посилання на профіль чи підписку.
5. Використання контенту, створеного підписниками
Створений користувачами в рамках конкурсів чи інших заходів контент про продукт (фотографії використання, відгуки тощо) можна брати для розсилки. Це дозволить заощадити десятки тисяч доларів. Спеціалісти amocrm.ru називають це постерами героїв, вони рекомендують розміщувати фото в офісі. Але чому б не використовувати постери для розсилки, попередньо отримавши дозвіл.
6. Лідери думок
Поєднавши зусилля з інфлюенсерами, можна підвищити ефективність розсилки в десятки разів. Згідно зі статистикою, 90% користувачів довіряють блогерам. Традиційна реклама має значно нижчий показник. За допомогою лідерів думок можна:
Створювати унікальний контент.
Просувати розсилки через соцмережі.
Просувати продукт в розсилках.
Доручити блогеру вести сторінку.
Найчастіше при просуванні використовується контент інфлюенсера, іноді матеріали розробляються спільно. Використовуйте партнерів, як це роблять досвідчені спеціалісти mailchimp.com, щоб спільно досягати більшого.
7. Конкурси та акції
У розсилці підписникам можна запропонувати прийняти участь в рекламних заходах з цінними призами у соціальних мережах. Попереднє інформування про етапи проводиться по емейлу, а сам захід проходить у Фейсбук чи Інстаграм. Це дозволяє збільшити залучення аудиторії та кількість підписників.
8. Використовувати інструменти як взаємодоповнюючі
Соціальні мережі творені для відпочинку і розваг, а контент має бути легким для сприйняття. Навіть пропозиції зі знижками та акції не завжди доречні, тому що користувач приходить до Фейсбук чи ВК відпочивати, а рекламних пропозицій, в тому числі вигідних, досить багато. Тому набагато ефективніше в соціальних мережах розміщувати інтерв'ю, ролики, анонси в ігровій формі, а по емейл надсилати комерційні пропозиції.
9. Відбирати відданих клієнтів і працювати з ними окремо, щоб підвищити ефективність
Доведено, що підписники обидвох каналів частіше за інших стають клієнтами, а отже, вони потребують особливої уваги. Як бачимо, спільне використання дає ефект синергії. Позитивний ефект при використанні обидвох каналів вищий, ніж при роботі з кожним каналом окремо.