.
Меню
Eng
Рус
Укр
Plk
Послуги
Кейси
Kiwi блог
Про нас
Контакти
Оштрафувати не можна помилувати: як покарати співробітника digital-агентства?
Невдалі рішення, невиконані завдання, зірвані дедлайни і, як наслідок, зіпсовані стосунки із клієнтами. В основі всього цього найчастіше лежить помилкова дія співробітника. Звичайно, ніхто не застрахований від помилок, і це нормальне явище. Але, щоб мінімізувати кількість таких пригод, керівництво змушене карати своїх працівників. Напевно, багатьом діджитал-агентствам знайома ситуація, коли smm-фахівець із якоїсь причини "спустить" бюджет або витратить значно більше коштів, ніж спочатку було заплановано. Хочемо поділитися з вами історією з досвіду роботи наших колег про одне таргетолога, який так само «накосячив» і злив увесь бюджет.
Зворотний зв'язок
Ваше ім'я
*
Email
*
‹ неправильний формат e-mail
Номер телефону
*
Повідомлення
*
* обов'язкові для заповнення поля
Надіслати
Готові сайти - site-express.ua