.
Робота з брифом і дебрифінг
Перед початком роботи ми проводимо зустріч із клієнтом: знайомимось, обговорюємо потреби та очікування від соцмереж. На основі розмови адаптуємо бриф, щоб отримати всю необхідну інформацію. На цьому етапі ми:
- фіксуємо запити клієнта стосовно просування;
- збираємо інформацію про бренд та продукт (УТП, цільову аудиторію, конкурентів);
- зʼясовуємо «історію» просування (з якими інструментами вже працювали та який був результат);
- уточнюємо, що вже є (брендбук, попередні стратегії, аналіз споживчої аудиторії тощо).
Після вивчення відповідей клієнта ми проводимо дебрифінг: обговорюємо незрозумілі моменти, ставимо уточнюючі запитання. Отримана інформація стає нашим орієнтиром для подальшої роботи.
Формуємо цілі та завдання
Безпосередньо розробка стратегії починається зі встановлення комунікаційних і медіацілей, а також визначення задач до них. В подальшій роботі, обговорюючи кожну ідею, перш за все ми аналізуватимемо, чи допоможе вона у досягненні мети.
Формувати комʼюніті або зосередитися на performance-маркетингу? Чи потрібно залучати блогерів? Правильно обрані цілі допомагають визначитися з типом стратегії та продумати, які інструменти потрібні для досягнення вдалого результату.
Аналізуємо сторінки бренду та його конкурентів
Перш ніж шукати нові ідеї, потрібно зрозуміти: а що вже є? Тому жодна стратегія не обходиться без аудиту власних акаунтів клієнта. Тут ми виявляємо сильні та слабкі сторони, зʼясовуємо, який контент працює, які інструменти ефективні й т. ін.
В аналізі конкурентів звертаємо увагу на соцмережі, в яких вони просуваються; в якому інфополі ведуть комунікацію, а також які типи контенту та методи просування використовують. І, найголовніше, наскільки це ефективно.
Головне завдання цього блоку — навчитися на чужому досвіді та не допустити чужих помилок.
Проводимо аналіз ЦА
Знайомимося із майбутніми фанатами нашого бренду:
- Чим вони цікавляться?
- В яких соцмережах сидять?
- З якими проблемами стикаються та як наш продукт їх вирішує?
Щоб знайти відповіді на ці запитання, ми аналізуємо сторінки ЦА у соцмережах та тематичні форуми, а також проводимо опитування (за необхідності — глибинні інтервʼю).
Результатом аналізу стає головна проблема, інсайт нашої аудиторії, на якому і будуватиметься вся подальша комунікація бренду.
Розробляємо концепцію контенту
На цьому етапі ми підсумовуємо всі попередні висновки та виражаємо їх в креативній ідеї. Стратег, SMM-менеджер, копірайтер, content creator та дизайнер проводять брейншторми, щоб сформувати «образ» бренду в соцмережах. Ми прописуємо Tone of Voice, розробляємо візуальний стиль та рубрикатор для всіх майданчиків (включно зі сторіз). І, звісно ж, робимо приклади постів, сторіз та сітки Instagram, які повністю готові до публікації.
Цей розділ стратегії — наче профайл, який дає чітке розуміння того, як виглядатимуть і які меседжі нестимуть акаунти бренду.
Підбираємо інструменти та продумуємо ідеї для просування
Можна створити геніальну концепцію бренду, але якщо її не побачить аудиторія — який в цьому сенс? Тому окремий блок стратегії ми присвячуємо тому, як «донести» контент до нашої ЦА.
Залежно від особливостей бренду та цілей просування, сюди можуть входити таргетована реклама, конкурси, співпраця з блогерами, спецпроєкти тощо. Для кожного інструменту ми вказуємо завдання, які він виконує, план реалізації та бюджет. І, звісно ж, встановлюємо KPI для відстеження ефективності.
Проводимо презентацію стратегії для клієнта
Найвідповідальніший етап для нашої команди 🤓 Презентуємо готову стратегію клієнту та окремий час виділяємо на обговорення й отримання фідбеку. Однак і після цього ми працюємо: за потреби вносимо корективи до стратегії та допомагаємо клієнту її реалізувати.
Найчастіше розробка стратегії переростає у повноцінне ведення проєкту. А пропозиція про постійну співпрацю для нас — найкращий комплімент 😊
Якщо вам потрібна добре продумана SMM-стратегія для вашого бізнесу, заповнюйте мінібриф, і ми надішлемо вам комерційну пропозицію протягом робочого дня.