.
Період просування: з червня 2015 і до сьогодні.
Головні меседжі:
✓ «Золота Форель» – все про що можна було тільки мріяти, для вашого найкращого відпочинку!
✓ Від рибинки до ікринки.
Платформа:
Facebook: /zolotaforel/
Підписники FB: 43 270
Instagram: @zolota_forel
Підписники INST: 7790
Цілі:✓ Підвищити впізнаваність бренду і створити позитивні асоціації з ним.✓ Розширити аудиторію і зміцнити рівень довіри постійних і потенційних клієнтів.✓ Створити зручний майданчик для комунікації з клієнтами.
Завдання:
✓ Розробити якісний контент.
✓ Запустити таргетовану рекламу для підвищення охоплення на сторінках.
✓ Цікаво та доступно розповідати про послуги комплексу, їх переваги, користь.
✓ Анонсувати важливі події, акції, конкурси, спеціальні пропозиції.
✓ Позиціонувати комплекс як місце, де є все, що потрібне для повноцінного відпочинку: красива природа + сервіс + розваги + оздоровчі процедури; як унікальне місце, де ви можете подивитися, як вирощують форель, в яких умовах вона живе, порибалити і потім насолодитися смаком спійманої рибки.
Реалізація:
З 2015 до 2021
● Графічне оформлення сторінки у фірмовому стилі на Facebook. Основні кольори: синій, білий, золотий.
● Залучення, інформативні, фанові публікації. Живий фото-, відео- та GIF – контент.
● Креативна, лаконічна та легка манера написання постів.
● Запуск таргетованих (геотаргетинг) рекламних кампаній.
З 2021:
Візуал:
активно використовуємо UGC;
Тексти:
Таргетинг:
Конкурси:
Результат:
✓ Збільшення зростання продажів: у ресторані та готелі комплексу завжди все заброньовано незалежно від сезону.
✓ Охоплення на місяць:
Facebook – 85 626
Instagram – 38 683
✓ Залучення (ЕR):
Facebook = 12%
Instagram = 3%
Приклади стрічки Instagram
2015–2020
2021-2022
Приклади Stories:
Більше кейсів дивіться тут