.
Чому варто замовити послуги з просування в соціальних мережах в Kiwi Agency?
● Досвід. За 9 років ми вели проєкти з різних сфер: FMCG-бренди, продуктові, алкогольні, e-commerce, б'юті. Швидко вникнути в нову тематику і взяти в роботу проект – вміємо, практикуємо😉● Підхід. Працюємо в задоволення, але ставимося до Social Media Marketing дуже серйозно. SMM – це не про котиків і меми, а про конкретні бізнес-завдання.● Лояльні ціни. Підготуємо пропозицію з надання послуг SMM-просування із урахуванням будь-яких бюджетів.● Чесні прийоми. Використовуємо тільки "білі методи" просування – ніякого спаму, накрутки лайків і ботів.● Відповідальність. Ми не фрілансимо, а працюємо в офісі, тому нікуди "не пропадемо" з клієнтських радарів:)● Завжди online: оперативно реагуємо на коментарі від підписників наших спільнот і вчасно відповідаємо клієнтам.
1.Маркетинг у соціальних медіа
Серед всього контентног потоку бренду потрібно якось виділятися і бути помітним для своєї цільової аудиторії. Сильна SMM-команда + маркетингові інструменти зможуть закрити такі завдання, як:
- розробка і реалізація стратегії;
- створення контенту (тексти, фото, відео, анімації) і наповнення ним сторінок бренду в соцмережах;
- запровадження конкурсних механік, активацій, спецпроектів з блогерами;
- модерація в спільнотах бренду.
Вартість послуг SMM залежить від кількості постів, тематики і складності створення контенту. Цікавить ціна просування для вашого проєкту? Заповніть бриф, і ми все прорахуємо.
2. Розробка SMM-стратегії
Уявіть, що якісно створена SMM-стратегія – це карта з вказівними знаками, яка допоможе бренду:
- Визначити цілі і прорахувати витрати;- Підібрати інструменти, за допомогою яких можна втілити задумане;- Обрати показники для подальшого аналізу ефективності свого бізнес-плану в соцмережах;- Уникнути «безсистемності» і вибудувати комплексну комунікацію.
Замовивши дану SMM-послугу, ви отримаєте красиво «упаковану» презентацію з тактикою просування вашого бренду.
3. SMM-аудит
У Digital-світі постійно зростають вимоги до подачі контенту, тому дуже важливо робити плановий чекап бренду. Ця послуга дозволяє:
✔️ Проаналізувати ефективність маркетингової стратегії бренду;✔️ Виявити, що приносить гарні результати на поточному етапі, а що потрібно поліпшити;✔️ Отримати нові інсайти і експертні поради щодо подальшого просування в соціальних мережах.
Ми не робимо за шаблоном, а даємо осмислену інструкцію "як діяти" з урахуванням вашого кейсу.
4.SMM for Events
Плануєте подію? Тоді замовити SMM-послугу стане вдалим рішенням. Соцмережі дають можливість швидко поширити інформацію, залучити більше людей і збільшити прибуток.
Візьмемо на себе зайві турботи і організуємо якісне просування заходів у соціальних мережах. Підготуємо покроковий план дій, дизайн макетів, анонси, сторіз, активації, проведемо прямі трансляції, фотозйомку або залучимо блогерів. У кінці надамо звіт!
Вартість послуги буде варіюватися від обсягу і складності виконання робіт.
5. Консультації з просування в соціальних мережах
Команда Kiwi Agency не тільки просуває бренди, але також готова поділитися знаннями з вами і підказати, як це робити правильно. Поставте нам будь-яке запитання з SMM, і ми все пояснимо зрозумілою мовою:)
Якщо хочете більше дізнатися про просування в соціальних мережах, заходите в наш блог – збираємо туди всі корисності.
6. Оформлення у соцмережах
Якісне брендування – найважливіший етап на шляху до «визнання» в соцмережах. Завдяки йому можна:
- перехопити увагу аудиторії;- зробити свій бренд популярнішим;- закріпити у пам'яті користувачів потрібний образ бренду.
Що входить у послугу?Розробка візуального оформлення в соціальних мережах:
Instagram:
- сітка в певній стилістиці (єдина колірна гамма, колажі, шахматка і тд.);- іконки для Highlights (збережених "Історій");- шаблони для Stories;
Facebook:
- аватарка + обкладинка;- макети для публікацій.
Замовляючи послуги SMM-агентства Kiwi Agency, ви отримаєте візуально привабливе оформлення сторінок бренду, яке виділить його на тлі конкурентів і принесе очікуваний результат.
Заповніть короткий бриф, і ми відправимо вам комерційну пропозицію протягом робочого дня.