.
Тепер лінк став доступним для всіх, а не лише для юзерів з 10k followers.
Чим же корисна ця кнопка для брендів і публічних особистостей?
Клікабельне посилання — чудова можливість збільшити активність в акаунті і кількість переходів потенційної аудиторії на потрібне джерело. Крім того, функція буде корисною для власників бізнес-профілів, які хочуть прискорити трафік на свої сайти і отримати ще один шанс для продуктивної взаємодії з клієнтами.
Кому доступні посилання в Instagram Stories?
Спочатку опція була активна тільки для власників перевірених облікових записів в Instagram, але у 2017 році акаунти без верифікації теж отримали можливість створювати посилання. Далі link у stories можна було додати лише власникам Business Accounts з кількістю підписників понад 10к.
З останніми оновленнями лінк доступний усім. Тому це ідеальний час використовувати всі можливості Instagram.
Як додати активне посилання в Instagram?
Все просто:
1. Створіть stories в Instagram з-за допомогою вашого улюбленого додатку
Проведіть вгору по екрану, щоб відкрити галерею з зображенням / відеороликом та завантажте матеріал у stories.
2. Додайте стікер «link»
Стікер «link» — це і є посилання. Після натискання на нього, ви потрапите на сторінку, де можна ввести або вставити URL-адресу, на який будуть перенаправлені ваші підписники. Ще одна крута функція — зміна назви посилання.
3. Створіть stories і додайте call-to-action
Використовуйте свої улюблені фільтри, шрифти, елементи, наліпки або хештеги.
Коли все буде готово, завантажте stories на сторінку. Але зверніть увагу, якщо додати стікери в історію — функція просування буде недоступна.
Багато підписників можуть не помітити стікер «link», тому згадуємо про такий інструмент залучення уваги, як заклик до дії. Використовуйте фрази: «Натисніть тут», «Тапніть тут» або динамічну анімацію.
Додаємо посилання зі стратегією
Спамити посиланнями в кожній своїй Stories — погана ідея. Це дратує і стомлює підписників. В першу чергу повинен залучати контент профілю, а посилання додається, як приємний бонус.
Один з найефективніших способів підштовхнути глядачів до переходу за посиланням — інтрига. Наприклад, блогери знімають ланцюжок історій, які підводять до ключового посилання, що веде на сайт.
Сценарій, за яким можна працювати:
І не забувайте про storytelling :)
Для чого використовувати посилання в Instagram Stories?
Якщо у компанії, бренду або підписника є свій блог, важливо повідомляти про нові публікації або інформації у ньому.
Створюєте влоги, туторіали чи кулінарні нотатки? Використовуйте клікабельні посилання на ваш сайт, щоб глядачі могли побачити більше.
У вас є цікава цінова пропозиція, нові товари, ексклюзивні фото або нова інформація? Підігрійте інтерес! Пообіцяйте вашим підписникам поділитися цим, якщо вони перейдуть за посиланням нижче.
Заради залучення уваги на товари або послуги, хочеться максимально використовувати всі методи. Але занадто нав'язлива реклама негативно впливає на ставлення до бренду. Як же бути? Користуйтеся посиланнями в Instagram Stories не тільки на товар, продукт, послуги, але й поєднуйте з корисним і розважальним контентом. Це дозволить підвищити довіру ваших клієнтів.
Клікабельне посилання в Instagram Stories було високо оцінено маркетологами і користувачами соціальної мережі, які шукали ефективні способи залучення трафіку з Instagram на веб-сторінки.
Щоб відстежити кількість переходів за вашим посиланням не полінуйтеся зробити utm-мітку. Так ви зможете дізнатися кількість конверсій. Для цього ми використовуємо цей сайт.
Отже, з цієї статті ми дізналися, хто може додавати активні посилання в Stories, а також як їх створити і оформити, щоб мотивувати користувачів переходити на сайт.
Працюйте над своїм акаунтом, просувайте його, використовуйте нові ефективні методи. І слідкуйте за наступними крутими оновленнями від Instagram ;)
Follow us у Instagram, там ми ділимось актуальним у режимі реального часу.
Stay tuned!