Меню
Eng Рус Укр
На головну
  • Послуги
  • Кейси
  • Kiwi блог
  • Про нас
  • Контакти

Clubhouse – новий конкурент соцмереж чи тусовка для обраних?

Clubhouse – це міжнародна аудіо-соцмережа, створена в 2020. Тут немає картинок, відео, лайків. Майданчик складається з «кімнат» і «клубів» за інтересами, а користувачі можуть спілкуватися лише голосом і тільки в режимі реального часу.

Фаундери додатка – випускники Стенфорда і колишні співробітники Google – Пол Девісон і Роган Сет.

Раптова поява Ілона Маска, а пізніше – і Марка Цукерберга, які вийшли туди в прямий ефір, ще більше пропіарили нову платформу комунікації. На даний момент Clubhouse завантажили в AppStore більше 10 млн людей, і це число з кожною секундою зростає.

Чому навколо Clubhouse стільки шуму?

Користувачів складно вже чимось здивувати – здається, все найкрутіше вже вигадали. І тут з'являється принципово новий формат соцмережі закритого типу. Як зазначають маркетологи: "повний антипод соцмережі TikTok, яка культивує кліпове мислення".

Ба більше, підросло покоління, якому простіше надіслати голосове повідомлення, ніж написати повідомлення. І воно фактично не мало своєї соцмережі. Так що Clubhouse був питанням часу.

У новій "голосовий" соцмережі все відбувається "тут і зараз". Не можна вмикати запис, скролити стрічку або переглянути щось трохи пізніше. Інакше кажучи, це сучасне "live-радіо", де обговорюють різноманітні теми.

Одна з найбільших переваг Clubhouse – ти можеш бути не просто мовчазним слухачем, але й активним учасником дискусії.

Крім того, в цей "голосової клуб" кожен день долучаються сотні фахівців із різних сфер (поки переважно з Діджитал), бізнесменів, підприємців, медійних особистостей. А значить – у нас з'являється ще один шанс отримати нішеву, ексклюзивну інформацію і прокачати свої скіли в конкретних питаннях.

Як отримати запрошення в Clubhouse?

Перш за все у вас повинен бути iPhone. Сподіваємося, що версія для Android з'явиться дуже скоро.

У соцмережу можна потрапити тільки за запрошенням зареєстрованого користувача. Кількість інвайтів лімітована – спочатку тільки 2. Щоб з'явилося більше інвайтів – потрібно проявляти ініціативу і запрошувати «активних» людей, які створюють кімнати і виступають як спікери.

ПОРАДА: перед тим як видати інвайт, треба запитати у друга, яка у нього версія iOS. Повинна бути 13.0 і вище, інакше ваш "приглос" зависне, а технічно його скасувати поки неможливо.

Де ж взяти інвайт?

Є 2 способи:

1. Попросити інвайт у користувача.

2. Зареєструватися і чекати запрошення, дотримуючись черги.

клабхауз

Чим більше ваших друзів вже в мережі – тим вищі шанси швидше просунутися в списку. Вас може "заапрувити" друг, у якого ви є в контактах. Однак, якщо ви сьогодні додали людину в телефонну книгу, не факт, що вам прийде повідомлення про те, що вона в очікуванні входу.

Як влаштований додаток Clubhouse?

Інтерфейс простий, зрозумілий, з основного в ньому є:

- пошта, де ви можете побачити кількість "вільних" інвайтів для друзів;

- календар із графіком майбутніх ефірів. Ви також можете проанонсувати свій стендап серед підписників, натиснувши на плюсик у правому верхньому кутку;

- "дзвіночок" із повідомленнями;

- поточні live-трансляції. Ви можете увійти в "кімнату", тобто підключитися до ефіру, натиснувши відповідну іконку, або створити особисту "радіоточку".

клабхаус_комната

В одну кімнату можуть увійти до 5000 слухачів і співрозмовників.

Якщо у вас є 3 і більше кімнат, ви вже можете організувати "клуб" – групу, де люди можуть збиратися регулярно.

Як налаштувати обліковий запис? Короткий гайд:

  • Ім'я / нік

Після реєстрації ви можете змінити як ім'я, так і ​​юзернейм (те, що після @). Для цього потрібно перейти в свій профіль і натиснути на ім'я під аватаркою. З'явиться меню з двома опціями – змінити ім'я і додати нікнейм.

Важливо: це можна зробити ТІЛЬКИ ОДИН РАЗ. Якщо ви зміните ім'я або юзернейм, зробити це знову буде неможливо. А нікнейм буде відображатися перед вашим справжнім іменем, а ім'я буде в дужках.

  • Обрати фото

Поставте на аватарку якісне, яскраве і контрастне зображення, щоб виділитися на тлі інших.

  • Заповнити Bio

Напишіть місце роботи, професійний досвід, цікаві факти про себе, чим можете бути корисні, захоплення і контактні дані. Саме перший рядок вашої "шапки" показує пошук, тому постарайтеся написати сюди зрозумілі і чіткі фрази, щоб вас легко можна було знайти.

ПОРАДА: Чули, що інформацію бажано писати англійською мовою, так як пошук за ключовими словами так працює краще.

А ось посилання на даний момент не можна додати. Приєднати можна тільки сторінку на свій Twitter або Instagram.

клабхаус_аккаунт

Оформлення

Ви можете зробити вашу аватарку помітнішою, додавши рамку/обведення (коло).

• Додати magic своїй аватарці можна на таких сайтах/додатках, як:

https://pic.house/
https://chpic.me/

• А ось ще красиві прев'юшки для кімнат. З аватарками спікерів, датою і всім-всім:

https://clublink.to/
https://clubhype.io/

клабхаус_оформлениепрофиля

До речі, святковий емодзі "хлопавка" висить у тих, хто менше тижня зареєстрований в мережі :)

Welcome-кімната і правила етикету

Коли нова людина з вашого списку контактів зареєструвався, ви можете привітати новачка. Clubhouse автоматично створює закриту кімнату і всім її знайомим надходить сповіщення.

У "кімнаті" всі користувачі діляться на спікерів і слухачів. Кілька слів про правила і місцевий етикет для онбордінга нового клабхаузера:

  • коли вас роблять спікером, мікрофон автоматично не ставиться на mute – потрібно це проконтролювати;
  • вимкніть звук, якщо вам не потрібно одразу ж говорити;
  • закінчили розповідь, одразу вимикайте мікрофон, щоб не бути "перешкодою" для інших;
  • хочете щось додати – повторно вкл-викл мікрофон декілька разів;
  • щоб поаплодувати іншому спікеру, швидко моргніть мікрофоном (більш інтенсивно, ніж якщо хочете взяти слово);
  • виникло запитання – тисніть на іконку у вигляді долоньки і "піднімайте руку", модератор підключить вас в порядку черги (у модератора кімнати є спеціальна "зелена зірочка"). Іноді модератори відключають можливість "піднімати руку".
  • якщо вас призначили спікером, але ви перейшли в іншу кімнату, а потім вирішили повернутися, ви все одно залишитеся серед спікерів.

Як залучати до себе аудиторію?

  1. Організовувати кімнати.
  2. Брати участь як спікер.
  3. Піднімати руки, ставити запитання. Тебе почнуть упізнавати і кликати частіше в ефір.

клабхаус_ца

Створити свій клуб поки дуже важко, так як мало модераторів, відбувається ручне підтвердження. Заявка буде висіти довше місяця.

На даний момент на російськомовному просторі є всього дві спільноти.

У Clubhouse немає реклами?

Так, поки в соцмережі немає монетизації і абонплати. Припускаємо, що з часом з'явиться функціонал для таргета, платна підписка і можливість зберігати ефіри, а також інші можливості для просування.

Досвідчені таргетологи вже кинули заявки в клабхаус із проханням отримати доступ до бета-тестування рекламного кабінету.

Що дає Clubhouse користувачам і бізнесу?

  • Професійні тусовки за інтересами. Чудова можливість поділитися своєю експертизою і отримати її від колег по ринку.
  • Нетворкінг, нові знайомства. Особливо за період пандемії всі встигли скучити за живим спілкуванням, втомилися від "ідеальних" профілів в Інстаграм.
  • Формат "радіо" економить час. Можна виконувати кілька тасків одночасно.
  • Нові знання. Якщо Instagram – це розваги і натхнення, TikTok – фан, Facebook – новини, то Clubhouse  це навчання і поглиблення в вузькі питання, в яких хочеться розібратися і поділитися знаннями з іншими.

Корисні посилання для Clubhouse

✅ Пошук кімнат

Виводить публічні кімнати за мовами, включно з російськомовними:
https://roomsofclubhouse.com/

✅ Аналітика аккаунта

Примітивно відстежує зростання підписників:
https://chblade.com/

✅ Нотатки, посилання і чати

Спосіб передавати посилання голосом – не самий елегантний, але забавний:
https://shorten.club/

Спосіб збирати текстові питання для тих, хто не знає про Telegram:
https://askclub.house/

✅ Telegram-канали про Clubhouse

Анонси кімнат і новини:

https://t.me/mrktclubhouse
https://t.me/clubhouse_rus
https://t.me/ktohouse

"Дивне" в Clubhouse

1. "Silent room – мовчазні знайомства" – кімната, де люди сидять цілими днями і мовчать (чекаючи, що хтось на них підпишеться).
2. "Біонікли проти Лего-чоловічків"

клабхаус_странное

Чи є майбутнє в Clubhouse?

На наш погляд, коли вщухне цей весь хайповий галас, частина користувачів знову повернуться в "TikTokі". Усе-таки більшість людей в світі – візуали, тому фото і відео залишаться контентом №1. Але те, що в найближчий рік Clubhouse увійде в наше життя досить щільно – це однозначно. Поки всі розбираються з функціоналом, чекають інвайт, є величезна можливість застовпити місце експерта в своїй сфері, адже поки досить легко зібрати аудиторію.

Майданчик буде активно розвиватися, але не стане таким же масовим як Facebook або Instagram. Радше –нішевою "тусовкою" і плейсментом, де можна залучити просунуту, платоспроможну аудиторію з різних сфер. Діджітальщикам, медійним особистостям, рестораторам, брендам точно буде, що обговорити і вирішити "колективним розумом" + найцінніше – це формат нетворкінгу. Для подкастерів майданчик взагалі може стати основним.

Будуйте особистий бренд, і коли з'явиться можливість / функціонал для просування бізнесу / просування компаній вам буде легше згенерувати трафік у брендову спільноту.

Ну що ж, будемо уважно стежити за розвитком подій😉

Вікторія Харахаш, CEO of Kiwi Agency.

Зворотний зв'язок

 
   
 
 
* обов'язкові для заповнення поля
Надіслати
Готові сайти - site-express.ua