.
Фаундери додатка – випускники Стенфорда і колишні співробітники Google – Пол Девісон і Роган Сет.
Раптова поява Ілона Маска, а пізніше – і Марка Цукерберга, які вийшли туди в прямий ефір, ще більше пропіарили нову платформу комунікації. На даний момент Clubhouse завантажили в AppStore більше 10 млн людей, і це число з кожною секундою зростає.
Користувачів складно вже чимось здивувати – здається, все найкрутіше вже вигадали. І тут з'являється принципово новий формат соцмережі закритого типу. Як зазначають маркетологи: "повний антипод соцмережі TikTok, яка культивує кліпове мислення".
Ба більше, підросло покоління, якому простіше надіслати голосове повідомлення, ніж написати повідомлення. І воно фактично не мало своєї соцмережі. Так що Clubhouse був питанням часу.
У новій "голосовий" соцмережі все відбувається "тут і зараз". Не можна вмикати запис, скролити стрічку або переглянути щось трохи пізніше. Інакше кажучи, це сучасне "live-радіо", де обговорюють різноманітні теми.
Одна з найбільших переваг Clubhouse – ти можеш бути не просто мовчазним слухачем, але й активним учасником дискусії.
Крім того, в цей "голосової клуб" кожен день долучаються сотні фахівців із різних сфер (поки переважно з Діджитал), бізнесменів, підприємців, медійних особистостей. А значить – у нас з'являється ще один шанс отримати нішеву, ексклюзивну інформацію і прокачати свої скіли в конкретних питаннях.
Як отримати запрошення в Clubhouse?
Перш за все у вас повинен бути iPhone. Сподіваємося, що версія для Android з'явиться дуже скоро.
У соцмережу можна потрапити тільки за запрошенням зареєстрованого користувача. Кількість інвайтів лімітована – спочатку тільки 2. Щоб з'явилося більше інвайтів – потрібно проявляти ініціативу і запрошувати «активних» людей, які створюють кімнати і виступають як спікери.
ПОРАДА: перед тим як видати інвайт, треба запитати у друга, яка у нього версія iOS. Повинна бути 13.0 і вище, інакше ваш "приглос" зависне, а технічно його скасувати поки неможливо.
Є 2 способи:
1. Попросити інвайт у користувача.
2. Зареєструватися і чекати запрошення, дотримуючись черги.
Чим більше ваших друзів вже в мережі – тим вищі шанси швидше просунутися в списку. Вас може "заапрувити" друг, у якого ви є в контактах. Однак, якщо ви сьогодні додали людину в телефонну книгу, не факт, що вам прийде повідомлення про те, що вона в очікуванні входу.
Інтерфейс простий, зрозумілий, з основного в ньому є:
- пошта, де ви можете побачити кількість "вільних" інвайтів для друзів;
- календар із графіком майбутніх ефірів. Ви також можете проанонсувати свій стендап серед підписників, натиснувши на плюсик у правому верхньому кутку;
- "дзвіночок" із повідомленнями;
- поточні live-трансляції. Ви можете увійти в "кімнату", тобто підключитися до ефіру, натиснувши відповідну іконку, або створити особисту "радіоточку".
В одну кімнату можуть увійти до 5000 слухачів і співрозмовників.
Якщо у вас є 3 і більше кімнат, ви вже можете організувати "клуб" – групу, де люди можуть збиратися регулярно.
Після реєстрації ви можете змінити як ім'я, так і юзернейм (те, що після @). Для цього потрібно перейти в свій профіль і натиснути на ім'я під аватаркою. З'явиться меню з двома опціями – змінити ім'я і додати нікнейм.
Важливо: це можна зробити ТІЛЬКИ ОДИН РАЗ. Якщо ви зміните ім'я або юзернейм, зробити це знову буде неможливо. А нікнейм буде відображатися перед вашим справжнім іменем, а ім'я буде в дужках.
Поставте на аватарку якісне, яскраве і контрастне зображення, щоб виділитися на тлі інших.
Напишіть місце роботи, професійний досвід, цікаві факти про себе, чим можете бути корисні, захоплення і контактні дані. Саме перший рядок вашої "шапки" показує пошук, тому постарайтеся написати сюди зрозумілі і чіткі фрази, щоб вас легко можна було знайти.
ПОРАДА: Чули, що інформацію бажано писати англійською мовою, так як пошук за ключовими словами так працює краще.
А ось посилання на даний момент не можна додати. Приєднати можна тільки сторінку на свій Twitter або Instagram.
Ви можете зробити вашу аватарку помітнішою, додавши рамку/обведення (коло).
• Додати magic своїй аватарці можна на таких сайтах/додатках, як:
https://pic.house/https://chpic.me/
• А ось ще красиві прев'юшки для кімнат. З аватарками спікерів, датою і всім-всім:
https://clublink.to/https://clubhype.io/
До речі, святковий емодзі "хлопавка" висить у тих, хто менше тижня зареєстрований в мережі :)
Коли нова людина з вашого списку контактів зареєструвався, ви можете привітати новачка. Clubhouse автоматично створює закриту кімнату і всім її знайомим надходить сповіщення.
У "кімнаті" всі користувачі діляться на спікерів і слухачів. Кілька слів про правила і місцевий етикет для онбордінга нового клабхаузера:
Створити свій клуб поки дуже важко, так як мало модераторів, відбувається ручне підтвердження. Заявка буде висіти довше місяця.
На даний момент на російськомовному просторі є всього дві спільноти.
Так, поки в соцмережі немає монетизації і абонплати. Припускаємо, що з часом з'явиться функціонал для таргета, платна підписка і можливість зберігати ефіри, а також інші можливості для просування.
Досвідчені таргетологи вже кинули заявки в клабхаус із проханням отримати доступ до бета-тестування рекламного кабінету.
✅ Пошук кімнат
Виводить публічні кімнати за мовами, включно з російськомовними:https://roomsofclubhouse.com/
✅ Аналітика аккаунта
Примітивно відстежує зростання підписників:https://chblade.com/
✅ Нотатки, посилання і чати
Спосіб передавати посилання голосом – не самий елегантний, але забавний:https://shorten.club/
Спосіб збирати текстові питання для тих, хто не знає про Telegram:https://askclub.house/
✅ Telegram-канали про Clubhouse
Анонси кімнат і новини:
https://t.me/mrktclubhousehttps://t.me/clubhouse_rushttps://t.me/ktohouse
1. "Silent room – мовчазні знайомства" – кімната, де люди сидять цілими днями і мовчать (чекаючи, що хтось на них підпишеться).2. "Біонікли проти Лего-чоловічків"
На наш погляд, коли вщухне цей весь хайповий галас, частина користувачів знову повернуться в "TikTokі". Усе-таки більшість людей в світі – візуали, тому фото і відео залишаться контентом №1. Але те, що в найближчий рік Clubhouse увійде в наше життя досить щільно – це однозначно. Поки всі розбираються з функціоналом, чекають інвайт, є величезна можливість застовпити місце експерта в своїй сфері, адже поки досить легко зібрати аудиторію.
Майданчик буде активно розвиватися, але не стане таким же масовим як Facebook або Instagram. Радше –нішевою "тусовкою" і плейсментом, де можна залучити просунуту, платоспроможну аудиторію з різних сфер. Діджітальщикам, медійним особистостям, рестораторам, брендам точно буде, що обговорити і вирішити "колективним розумом" + найцінніше – це формат нетворкінгу. Для подкастерів майданчик взагалі може стати основним.
Будуйте особистий бренд, і коли з'явиться можливість / функціонал для просування бізнесу / просування компаній вам буде легше згенерувати трафік у брендову спільноту.
Ну що ж, будемо уважно стежити за розвитком подій😉
Вікторія Харахаш, CEO of Kiwi Agency.