.
Тому ми на регулярній основі проводимо фотосесії для нашого клієнта — мережі магазинів косметики та товарів для здоров'я та краси Watsons. Кілька разів на місяць команда з контент-мейкерів (продюсерів знімання), менеджера проєкту та фотографа збирається для створення візуалів для соцмереж.
Перш ніж розпочати фотосесію, менеджер проєкту проводить брифінг клієнта. Він з'ясовує під час спілкування цілі фотосесії, завдання та побажання. Чим точніше менеджер зрозуміє, чого хоче клієнт, чим більше він дізнається деталей та нюансів, тим краще буде результат (як банально б це не звучало).
Наприклад, одне зі знімань для контенту у стилі «Весна в Парижі» проводилося спеціально під премію Health, Wellness & Beauty. Головним призом була поїздка на двох до Парижа — і ми поставили собі завдання передати атмосферу Франції та показати товари-номінанти у стилі безтурботного Парижа.
Наступний етап — складання списку товарів для фотосесії. У нашому випадку це важливо тому, що кожен кадр — це новий пост, тобто шансу на помилку немає. Потім ми передаємо контент-мейкеру список товарів із посиланнями для візуалізації.
Після того як контент-мейкери отримали завдання, вони готують сценарій для знімання, в якому збирають всі референси для затвердження клієнтом. Як тільки клієнт погоджується, продюсер фотосесії:
• підбирає фотографа (згідно з метою та бюджетом);
• бронює фотостудію під стиль знімання (список фотостудій можна переглянути у нашому Instagram-гіді на сторінці kiwi_agency);
• шукає моделей (у разі потреби);
• готує реквізит;
• складає таймінг.
До обов'язків продюсера також входить:
• зонування приміщення;
• контроль таймінгу;
• допомога фотографу під час знімання;
• забезпечення чистоти у студії після закінчення знімання.
Бажаємо показати вам результат зйомки з референсами:
Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога у проведенні професійного знімання або розробці візуальної концепції сторінки, просто заповніть наш бриф або напишіть на пошту info@kiwiagency.com.ua, і ми обов'язково підберемо оптимальне рішення для вашого завдання.