.
За кілька хвилин можна пройти всі стадії бідкання: неприйняття, гнів, заперечення, торг, депресія. І тільки за декілька днів – смиренність. У цій статті ми розповімо нашу історію і поділимося порадами, як убезпечити себе від таких казусів.
У цій ситуації без паніки не обійшлося, але наш алгоритм дій був наступним👇
1. Перевірили пошту на наявність нових листів від Facebook. Зазвичай якщо ви порушуєте будь-які правила – приходить повідомлення в соцмережі, і обов'язково лист на емейл адмінів.
2. Написали в службу підтримки №1. Отримали рекомендацію зв'язатися з власником сторінки (тим, хто її створював).
3. Подзвонили клієнту, попросили знайти інформацію про те, хто створював акаунт. Але так як до нас працювало ще кілька агентств, а сама сторінка була створена більше 3 років тому – зробити це виявилося майже неможливо.
4. Але ми все ж написали всім потенційним власникам або людям, які апріорі могли володіти цією інформацією. Але відповідь була практично одна: «Добрий день! Вибачте, нічим допомогти не можемо».
Ситуація поступово переходила у категорію «надкритична». За 7 років роботи з соцмережами у нас не було жодного схожого випадку.
Безповоротне видалення сторінки. Без попередження, без порушень правил Facebook, без обмежень бізнес-менеджера або акаунта раніше.
5. Пишемо в службу підтримки вже n-ний раз. Ніхто не може дати зрозумілу відповідь. Чуємо тільки «бачу в системі, що сторінка безповоротно видалена», «точних причин нам не повідомляють», «відновити не вийде», «рекомендую ретельніше ознайомитися з Правилами рекламної діяльності», і найулюбленіше: «знаю, ситуація не з приємних»!
Загалом так, коли вклали десятки тисяч доларів в рекламу, і сторінку видаляють без пояснення причини – це не найприємніша новина, так би мовити:)
Після цих повідомлень починаємо втрачати надію на те, що вийде хоч якось повернути акаунт.
6. Заплановано дзвінок із експертом. Можливо, хоча б через особисте спілкування зможемо добути інформацію. Але все ж морально налаштовуємося створювати нову сторінку.
7. Більше новин немає. За два дні проводимо кол із представником Facebook й, о несподіванка, він запевняє, що все ок – інформація ніколи не видаляється назавжди, і спільними зусиллями ми спробуємо все повернути. Уявіть наш подив. Через безліч спроб нарешті хоч якийсь промінчик світла. Але недовго музика грала… Зрештою отримали ту ж відмашку на кшталт «сорі, вивчайте правила».
Якщо ви сподівалися на хеппі енд, то його, на жаль, не буде. Останній етап цієї трагікомедії – створення нової сторінки, її наповнення і збір лояльних підписників по крупицях.
Сумно усвідомлювати, але ніхто не застрахований, що одного разу Facebook може видалити і вашу сторінку.
На цьому завершуємо емоційну частину, переходимо до ділових порад.
Після розмов зі службою підтримки, ми виділили кілька пунктів, які допоможуть убезпечити акаунт, ділимося:
👉 Насамперед вивчіть базові правила просування сторінки в Facebook і не порушуйте їх:
Про рекламну діяльність: https://www.facebook.com/policies/ad
Стандарти Товариства: https://www.facebook.com/communitystandards/
👉 Тримайте зв'язок із власником сторінки. Це дуже важливий момент, тому що іноді обмеження з боку Facebook може оскаржити тільки він. Крім того, важлива інформація щодо будь-яких маніпуляцій в акаунті не завжди приходить як повідомлення адміністраторам. І може виникнути ситуація як у нас – видалення без будь-якого попередження.
👉 Якщо працюєте з агентствами, звертайте увагу на їхній минулий досвід (мається на увазі залучення в політичні проєкти, сфери гемблінга і беттінга, реклама заборонених товарів). Не виняток, що «чорна» діяльність попереднього підрядника в довгостроковій перспективі може негативно вплинути на вашу сторінку.
👉 Не створюйте сторінки від імені ботів або фейків. Раніше Facebook почав активну чистку спільноти і продовжує її до сих пір. Якщо у вас немає документа, який може підтвердити особистість – фейк проживе максимум кілька днів. Немає цього акаунта – наразі не має власника сторінки. У критичній ситуації буде складно комусь щось довести.
👉 Підтримка Facebook підказала, що через них можна (і потрібно) дізнаватися, чи немає обмежень у вашої сторінки (не плутати з інструментом «якість сторінки» – це трохи інший). Менеджери зможуть із технічної точки зору відслідковувати, чи все гаразд із вашим профілем і чи не перебуваєте ви під загрозою безповоротного видалення. Рекомендуємо це робити через чат служби підтримки раз на 1-2 місяці.
👉 Не виключайте повідомлення на пошті, завжди перевіряйте листи на наявність важливої інформації.
Сподіваємося, ці поради допоможуть вам зберегти сторінки цілими й неушкодженими. А наш досвід знадобиться, щоб запобігти можливого лиха для вашого бренду в соцмережах ❤️