.
Перше, що потрібно зробити, ー перестати порівнювати себе з іншими людьми. Адже те, що ми бачимо в Instagram, лише вершина айсберга, решта ー наші здогадки і домисли.
Розглянемо кілька правил, які допоможуть вашому профілю в Instagram виділитися серед конкурентів.
Людям набагато цікавіше спостерігати за яскравим лайфстайлом і гарними фотографіями.
Для початку ведіть свій бізнес-аккаунт як блог. Розкажіть про себе, покажіть процес підготовки до запуску проекту, поділіться корисною інформацією. Адже перш за все кожен в Інстаграм просуває свій особистий бренд і тільки потім ー товар. Зробіть так, щоб продукт асоціювався з вами.
Яскравий приклад лайфстайл блогу у Лери @garbuwka. Дівчина встигає виховувати двох прекрасних доньок, займатися саморозвитком, творчістю, подорожувати і вести кілька бізнесів. Ідеальний приклад як все встигати, чи не так?
Будьте насамперед особистістю.
Красиво малюєте, смачно печете, займаєтеся спортом або танцюєте? Людям захочеться дізнатися про вас більше і наслідувати ваш приклад.
Запам'ятайте важливе правило: Інстаграм ー розважальна соціальна мережа, а тільки потім ー магазин. Мало хто приходить в Інстаграм безпосередньо за покупкою, оскільки набагато зручніше приміряти і помацати в офлайн-магазині. Сюди йдуть за емоцією, яку викликає товар, за образом, за цікавою подачею.
Блог цієї дівчини @ptitsamiok про подорожі, улюбленій собаці, нескінченному потоці натхнення і творчості. І, звичайно ж, про кераміку. Неможливо не закохатися! Тут ви можете не тільки насолодитися прекрасним, а й придбати вподобану річ.
З технічної точки зору клієнта повинно бути зрозуміло, про що ваша сторінка.
У шапці профілю коротко і ємко розкажіть про свій бізнес, хто ви і чим можете бути корисні. Приділіть час візуальної складової аккаунта. Скористайтеся послугою дизайнера і фотографа, так як сьогодні по-справжньому складно зачепити увагу передплатника.
Хороший приклад того, як особистий бренд впливає на бізнес від @ys_yuliyastadnik. Юлія не тільки керує власними студіями манікюру, але і займається спортом, їздить на навчання за кордон, розповідає про те, з чого почалася її кар'єра. Цікаво почитати і почерпнути щось нове.
Не забувайте, що спочатку соцмережі створювалися для спілкування між собою.
Взаємодійте зі своїми передплатниками, радьтеся з ними, відповідайте оперативно на коментарі і питання. Якщо будете тягти з відповіддю, ваш потенційний клієнт може купити товар у іншому місці.
Величезний успіх Stories прийшов не просто так.
Це додаткова площадка, де клієнт може дізнатися про ваші послуги або товари зсередини. Люди цінують, коли їм не тільки продають, а й діляться з ними лаштунками бренду.
Пам'ятайте, чим би ви не займалися, робіть свою роботу з любов'ю. Не ставте собі основну мету ー заробити багато грошей. І тоді бажаний результат не змусить себе чекати!
Миргородська Христина, SMM-manager Kiwi agency