.
У чому ж полягає секрет красивого аккаунтау, що продає у бізнес-сторінок брендів і відомих блогерів / інфлюенсеров / трендсеттеров та інших?
Розберемо по порядку:
1) Створюйте тільки якісний контент
Перед тим як приступити до створення комерційного аккаунта, вам необхідно відповісти на найголовніше питання: що ви можете дати своєму читачеві, чого немає в інших?
Це означає, що ваш контент повинен бути унікальним, інформативним і корисним. Не зациклюйтеся на дуже популярних і поширених темах, таких як тревел / мама / спорт / б'юті / фуд блоги.
Пишіть про те, в чому дійсно добре розбираєтеся, адже саме такий блог ви зможете вести максимально активно. Вам не доведеться вишукувати корисну інформацію кожен день, та й найголовніше - це буде приносити вам велике задоволення, а згодом і хороший заробіток.
Вкладайте душу в свої тексти, вони повинні бути живими і справжніми, мінімізуйте використання негативних нот в публікаціях, а по можливості виключіть зовсім. Пам'ятайте, що допустимий розмір поста в мережі Instagram 2200 символів, намагайтеся не перевищувати цю кількість, але при необхідності можна перенести другу частину в наступну публікацію, або в коментарі до цього посту.
Створюйте живий контент, адже дорогими фотокартками з Pinterest сьогодні нікого не здивувати. Будьте ближче до свого читача, покажіть повсякденність в інших, більш красивих фарбах.
Жартуєте! Адже гумор не тільки подовжує життя, але і об'єднує всіх нас :)
2) Визначте свою цільову аудиторію
Коли ви остаточно виберете тему свого блогу, вам необхідно вивчити ваших однодумців. Ознайомтеся з профілями потенційних передплатників, дізнайтеся їх точку зору, чим вони захоплюються і чим живуть. Це допоможе вам вибрати свій tone-of-voice і розширити кількість різнопланових тематик постів для встановлення більш тісного контакту.
Головне - не розпиляйтеся на велику масу, краще зібрати маленьку, але свою унікальну і віддану аудиторію. Не женіться за мільйонною кількістю передплатників, більше не означає краще.
3) Оформлення аккаунта
У момент вашого знайомства з потенційним передплатником найбільш вирішальними стають перші 2 хвилини - час, коли користувач оцінює вашу сторінку поверхнево, тобто стиль її оформлення, інформацію в описі, аватарку, логін і безпосередньо кілька останніх опублікованих постів.
Всі ці деталі повинні бути максимально продумані вами і доносити головну ідею блогу. Вкажіть основну інформацію в біо, розмістіть красиву і зрозумілу аватарку, назва блогу має бути короткою і читабельною. Створіть кілька розділів обраних Сторіс, в яких додайте основні напрямки, наприклад, в акаунті магазину одягу можна вказати новинки, акції та адреси магазинів.
На фото зображений аккаунт бренду kidparad в мережі Instagram, який курується командою #kiwiteam
Стилістика оформлення - один з визначальних факторів, які впливають на рішення читача підписатися на вас чи ні. Для того, щоб сторінка виглядала професійно і красиво, ведіть її в одному унікальному стилі. Виберете свій єдиний фільтр для обробки, розміщуйте фото в спеціальних рамках, або ж в одній колірній гамі. Наприклад, ви можете використовувати один фільтр на фото і розміщувати їх в шаховому порядку за кольором.
На фото аккаунт Ніки Думанчук. Всі фото виконані в одному стилі.
Розробіть свій індивідуальний стиль, посилаючись на унікальні ідеї, або ж надихаючись іншими популярними акаунтами, стилістика яких вас приваблює.
На фото продемонстрований аккаунт бренду vitalitys.ukraine в Instagram, стилістика якого розроблена командою #kiwiteam
Найбільш популярні додатки для обробки фото:
4) Контент-план
Підходьте до розробки контенту відповідально. Заведіть таблицю в Excel або Word, де будете розписувати, в який день і публікацію який рубрики ви розмістите. Це полегшить вам задачу генерації постів, допоможе запобігати повтори в текстах і регулювати час постинга.
Готуйте матеріал заздалегідь і на тиждень / два вперед, адже ви не застраховані від раптової втрати натхнення і відсутності ідей для постів.