Період просування: з січня 2018 по серпень 2019
Головний меседж: "Меблі європейської якості за українськими цінами."
Платформи:
Facebook: Interia
Instagram: interia_ua
Цілі:
✓ Запуск таргетированної реклами на сегментировану ЦА;
✓ Збільшення кількості передплатників у власних медіа;
✓ Збільшення показників охоплення та залучення;
✓ Створення органічного і платного «шуму» навколо бренду і контенту;
Задачі:
✓ Зростання кількості потенційних покупців;
✓ Впізнаваність бренду;
✓ Трафік на офіційний сайт студії;
✓ Збільшення кількості запитів в соцмережах.
Реалізація:
Залучення цільових передплатників, грамотна настройка таргетингу;
Більше Сторіс-контенту в Instagram;
Адаптація контенту на українську мову.
Результат:
✓ Збільшення кількості цільових передплатників до ФБ 156 706 тисяч (було 152 749), Інстаграм: 23, 718 тисяч (було 20 321) #;
✓ Налаштування грамотної таргетированной реклами та її оптимізація;
✓ Підвищення показника залучення в Facebook - зараз на рівні 3,1% (при кол-ве передплатників 156 706);
✓ Охоплення FB 288 705; Охоплення Insta 47 251