.
Виготовляється тільки зі 100% целюлози, має поліпшені характеристики, якість виробів підтверджено європейськими сертифікатами ISEGA.
Період просування: з грудня 2018 і до червня 2022
Головний меседж: Soffione – найкраще для вас і вашого комфорту!
Платформи:Facebook: / TMSoffione /Instagram: @soffione_paper
Підписники FB: 37012Підписники INST: 1697
Цілі:
✓ Донесення філософії бренду до ЦА;✓ Збільшення кількості підписників у власних медіа;✓ Створення органічного «шуму» навколо бренду і контенту;✓ Посилення залучення ппідписників у «світ» бренду через соцмедіа;✓ Оновлення комунікаційну стратегію;✓ Зростання «реакцій» на брендований контент.
Завдання:✓ Отримання максимального охоплення цільової аудиторії;✓ Розробка та підготовка під формати релевантного ЦА контенту (унікального);✓ Ком'юніті-менеджмент: миттєві відповіді на запитання; робота з негативом;✓ Запуск таргетованої реклами з метою збільшення впізнаваності продуктів бренду Soffione;✓ Оцінка і аналіз контенту, проактивність і розробка рекомендацій зі зміни рубрик /опублікованого контенту, підходу до ведення SMM-сторінок.
Реалізація:
● Розробили Tone-of-voice для бренду в соцмережах на основі архетипу бренду Турботливий (CAREFUL).
● Створюємо унікальний, трендовий контент для сторінок у соцмережах, що базується на «інсайтах» ЦА.
У постах ми працюємо з «болями» ЦА (небажання витрачати багато часу на прибирання, розводи та сліди від паперових виробів під час прибирання тощо) та розкриваємо переваги продукції Soffione у нативній та розважальній формі.
● Використовуємо ситуативний маркетинг, обігруємо інфоприводи відповідно до TOV бренду.
● Ввели нові рубрики, які є релевантними для ЦА та відповідають трендам у соціальних мережах.
● Організовуємо масштабні фотосесії із продукцією для створення живого візуального контенту.
● Проводимо регулярні конкурси/активації із цікавими механіками для підтримки високої активності на сторінках.
● Створюємо сторіс із використанням інтерактивів та незвичних механік.
● Налаштовуємо грамотний таргет на цільову аудиторію для збільшення кількості цільових підписників, а також росту охоплення сторінок.
Результат:
✓ впровадження розробленої стратегії у соціальні мережі Facebook та Instagram;
✓ створення унікального контенту для соцмереж, що викликає емоційний відгук в аудиторії та якісно відрізняє бренд від конкурентів;
✓ збільшення кількості цільових підписників у Facebook до 37 тис. (було 27k) та в Instagram до 1700 (з нуля);
✓ досягнення суттєвих показників середнього місячного охоплення — понад 170 тис. користувачів;
✓ зниження вартості підписника у Facebook до 0,16$, а вартості за охоплення 1000 осіб — до 0,15$ завдяки унікальним рекламним креативам;
✓ підвищення показника залученості до Facebook — зараз на рівні 1,2% (при кількості підписників у розмірі 37k);
✓ висока зацікавленість підписників у конкурсах та активаціях.
Більше кейсів дивіться тут.