.
Крок 1
Обговорюємо бриф з клієнтом (визначаємо мету зйомки, візуал можна/не можна тощо)
ВАЖЛИВО: якщо ми працюємо з клієнтом вперше, ми просимо акаунти або фотографії, які подобаються нашому клієнту.
Крок 2
Складаємо список продуктів для зйомки, адже це допоможе розрахувати час на зйомку.
Крок 3
Продумуємо концепцію та ідею зйомки, підбираємо кілька референсів та все узгоджуємо з клієнтом.
Крок 4
Робимо мудборд з окремими референсами:
- ідея- образ- пози- макіяж, зачіска
та оформляємо усе у презентацію, для загального розуміння.
Крок 5
Вибираємо кілька локацій та моделей для зйомки. Робимо макет майбутнього візуалу для стрічки Instagram з референсами.
Крок 6
Затверджуємо все і надсилаємо нашу презентацію всім учасникам, щоб кожен зрозумів своє завдання.
Крок 7
Прописуємо та прораховуємо деталі, даємо клієнту кошторис з усіма витратами.
Крок 8
Затверджуємо дату та час зйомки та складаємо хронометраж нашої зйомки.
Крок 9
За день до зйомки ми створюємо чат з усіма учасниками в месенджері: дублюємо адресу місця, час та важливі подробиці зйомки.
Ось і настав день Х...
Намагаємося бути там раніше за всіх, чекаємо на свою команду і починаємо творити. Маленький лайфхак: "щоб процес пройшов краще, швидше і без стресу, включи улюблений плейлист і виділи 10 хвилин на каву-брейк".
Після зйомки дякуємо команді за відмінну роботу, «розплачуємось» і, звичайно ж, ділимося контентом бекстейджу.
Результати нашої роботи:
SOFFIONE
LAMEL
WATSONS
VIVIENNE SABO
LOVARE
GREEN HILLS
KINBAI
SIGNATURE
FLOKI
Якщо ви плануєте зйомку для свого бренду, напишіть нам та отримайте унікальні кадри, які залучать нових клієнтів.