.
Період просування: з січня 2019 до березня 2020.Головний меседж: Yarych – це поєднання СУЧАСНИХ технологій, якісної продукції та роботи спеціалістів, які своєю працею роблять кондитерський світ ще смачнішім та яскравішім!
Платформи:
Facebook: https://www.facebook.com/yarychukraine/
Instagram: https://www.instagram.com/yarychukraine/
✓ "Омолодження" аудиторії, залучення нових підписників;✓ Руйнування стереотипу, що ТМ YARYCH – це тільки печиво "Марія", популяризація інших товарних груп;✓ Збільшення органічного охоплення і взаємодій з публікаціями в цілому;✓ Об'єднання сторінок YARYCH і Rozalini в Facebook.
✓ Зростання цільових підписників на офіційних сторінках у соцмережах;✓ Упровадження нових рубрик та єдиного оформлення сторінок;✓ Модерація: миттєві відповіді на питання, робота з негативом;✓ Запуск таргетованої реклами з метою збільшення впізнаваності продуктів кондитерської фабрики.
● Розробили унікальну Instagram-сітку для створення цілісності акаунта;● Візуалізувати: живий і gif-контент;● З огляду на трохи різні цільові аудиторії продукції, розділили сторінки в Facebook - компанію + традиційну продукцію YARYCH і крекери. Таким чином, з'явилася спільнота THE KPEKEPs (ЦА: в основному молоді люди, віком до 22 років).● Ввели постійні рубрики, створені під цільову аудиторію.● Розподілили індивідуальний Tone-of-voice під кожну продуктову групу: для любителів "Марії" прописали легку манеру спілкування, але без фамільярності (ЦА: матусі і жінки, віком від 27 років). Для аудиторії крекерів - більш фанову з використанням позитивних сленгових слів (ЦА: підлітки і діти, вік - 12-22 роки).● Створювали легкі для сприйняття тексти (за допомогою Telegram-бота для структуризації @ Text4InstaBot і емодзі).● Підсилили взаємодію підписників зі сторінкою бренда за допомогою опитувань/тестів/відкритих питань в сторіс, додаємо СТА в текстах.● Проводимо конкурси / активації з незвичайними і цікавими механіками.● Налаштовуємо грамотний таргет на цільову аудиторію.
✓ Впровадження розробленої стратегії в соцмережі Facebook і Instagram;✓ Збільшення кількості цільових підписників до 62 тисяч (було 45k);✓ Унікальний контент для різних соцмереж: для Instagram – оформлення у вигляді цілісних лінійок, для Facebook – переважно крафтового, живий контент;✓ Об'єднання сторінок YARYCH і Rozalini в Facebook;✓ Зростання відміток сторінки бренду в Instagram Stories споживачами;✓ Висока зацікавленість підписників в конкурсах і активаціях (які проходять щомісяця);✓ Підвищення показника залучення в Facebook – зараз на рівні 3% (при кількісті підписників: 62k);✓ Охоплення FB: 160 000; Охоплення Insta: 99 000.
Більше кейсів дивіться тут.