.
Нова функція Collabs дозволяє власникам двох облікових записів спільно редагувати пост: для цього одному з них потрібно запросити іншого на екрані додавання тегів. Публікацію видно підписникам обох користувачів, коментарі до посту також будуть спільними. Тепер бренди та блогери зможуть робити один з одним колаборації: спільні пости, які набирають значно більше охоплень.
Менше шаблонів – більше життя! Шаблони на мільйон постів у однаковому стилі давно вже застаріли: люди втомилися від типових рамок, графічних деталей та ідеалізованих знімків. На даному етапі природність, щирість та відкритість збирають більшу кількість реакцій від користувачів та підвищують рівень довіри та лояльності.
Одним із яскравих та успішних прикладів на просторах Instagram є бренд французького дизайнера JACQUEMUS. Бренд публікує не тільки промо-контент (наприклад, моделі сумок на різноманітних кольорових фонах), але й ділиться закадровим життям. Також важливу роль відіграє й особистий бренд Симона Порта Жакмюса: він не боїться бути смішним, дивним, відкритим, тим самим залучаючи дедалі більше нових шанувальників свого бренду.
«Щось трендове, а щось вічне» — ось короткий опис актуальності соціальної тематики на всіх розважальних платформах. Але до цієї теми варто підходити акуратно, не зачіпаючи почуття інших людей, не копіюючи схожі бренди, не публікуючи для галочки. Важливо не просто зробити, щоб бути в тренді, — важливо, щоб місія бренду збігалася з цим соціальним посиланням і була доречною.
Контент в Instagram стає соціально відповідальнішим. І бренди, і інфлюенсери частіше говорять про соціальні та екологічні проблеми. Це допомагає створити емоційний зв'язок із підписниками та покращити репутацію, заявити про важливе.
До речі, цю тематику можна вдало впровадити у форматі Reels, який теж входить у смм тренди 2022 – і про який ви дізнаєтесь трохи нижче!
Підкасти — ще один канал для спілкування з аудиторією. Для користувачів це можливість отримувати корисний контент у зручному форматі (під час прогулянки, в автомобілі, кафе тощо), для брендів — привертати увагу потенційних клієнтів, збільшити впізнаваність, транслювати цінності та підвищувати довіру до експертності компанії.
У 2021 році кількість гравців на ринку підкастів збільшилася. Поряд з цим покращилася якість виробленого контенту, аналітика стала прозорішою, і вимірювати ефективність стало простіше. Тому створюйте власні подкасти, плануйте розміщення у подкаст-каналах та домовляйтесь про співпрацю з іншими брендами. Зараз найкращий час, щоб зайняти свою нішу, оскільки ринок все ще не заповнений і перспективний. Тому у 2022 вривайтеся зі своїми подкастами!
За останні 3 роки компанії стали використовувати на 24% більше контенту у форматі відео, ніж у попередні періоди. У 2022 році ця тенденція набере ще більше обертів. Цей тренд можна адаптувати як під особистий обліковий запис, так і під комерційний. Обрізаємо «залипальний» момент, де щось ллється, розливається, де видно динамічну дію. Люди переглядають кілька разів — Instagram просуває контент як цікавий для потенційного підписника.
Мікроблогери — це лідери думок з невеликою, але високозалученою аудиторією. Віднесемо до них акаунти, у яких від 1000 до 100 000 підписників, а залученість — від 5% до 15%.
Чому бренди все частіше віддають перевагу рекламі у них, а не у мільйонників?
Довіра аудиторії до великих блогерів поступово знижується: велика кількість викликає підозру, оскільки багато хто використовує гіви для досягнення високих цифр.
У мільйонників набагато вищий прайс.
Мікроблогери часто погоджуються на бартер, знижку або невелику суму.
Мікроблогерам підписники довіряють охочіше: їхня реклама більше схожа на рекомендацію, ніж на пряме «купи!».
Ідеальний варіант співпраці — поєднувати мікроблогерів та великих, адже ніколи не можеш бути впевненим, де точно зайде твій товар чи послуга.
У тренди в smm 2022 входить і життєвий контент: фокус із корисної інформації зміщується на пости та сторіз із серії «Я такий, як ви, я вас розумію». Людям подобається впізнавати себе в чужих нотатках і бачити, що їхній стан теж знайомий іншим. Instagram у всіх асоціювався з ідеалізованою картинкою — а тепер варто показати, що все на рівних, що всі мають проблеми. Так підписникам буде легше сприймати інформацію із цієї соціальної мережі.
Понад 50% усіх постів у Instagram становлять каруселі та відео. Ці інструменти допомагають додати в один пост більше користі, зробити його більш інформативним.
Алгоритм Instagram вважає: якщо користувач гортає карусель — він залучений і контент цікавий — відповідно, цей пост варто показати більшій кількості користувачів. Відмінний варіант, якщо ваше відео виходить за межі однієї хвилини, якщо одним фото не передати атмосферу події, якщо хочеться додати більше інформації. У всіх випадках карусель — безкоштовний метод підвищення залученості, який збільшує шанси потрапити до рекомендацій Instagram.
На даному етапі в Україні функція Reels працює не зовсім коректно: досі існує проблема з музикою. У деяких відео вона просто не відтворюється, відповідно, суть відео є некоректною. Але попрацювати із цим форматом обов'язково варто: алгоритм Instagram обожнює, коли використовують його нові можливості.
Ловіть пару придатних ідей, які точно сподобаються вашим підписникам:
І, звичайно, не забувайте доповнювати ваші ролики динамічними переходами — це завжди приваблює користувачів.
Спробуйте впровадити ці smm тренди 2022, і ви побачите, наскільки свіжішим та цікавішим стане ваш акаунт для підписників та потенційних клієнтів. І пам'ятайте: важливо не лише стежити за «модними віяннями», а й гармонійно адаптувати їх до вашого стилю!
А якщо ви не знаєте, як бути максимально корисними та вигідними для своєї цільової аудиторії, звертайтеся за якісним контентом до нашої #kiwiteam! У Kiwi Agency можна легко замовити послугу розробки SMM-стратегії або комплексне просування у соцмережах.