.
Чим займаються тренд-форкастери?
Вони знають все про тренди задовго до того, як ті стануть мейнстримом. Саме тренд-форкастери допомагають обганяти колег по ринку та робити бренди унікальними.
Ними можуть бути як окремі спеціалісти, так і цілі компанії. Тренд-форкастери шукають та аналізують теми, які сподобаються споживачу через рік, п'ять чи десять років.
І хоча в буквальному перекладі назва цієї професії звучить як «провісник трендів», тренд-форкастери не ворожать на магічній кулі та не займаються спіритизмом. Вони вивчають сьогодення, щоб зазирнути у майбутнє, й у цьому їм дуже допомагає добре розвинена інтуїція.
Фахівці з тренд-форкастингу точно знають, про що думатимуть люди у найближчі десятиліття, чим вони будуть цікавитися, як виглядати та що купувати.
Ми підготували добірку найкорисніших ресурсів-«провісників», які точно не дадуть вам відстати від трендів.
Топ ресурсів, які знають про модні тенденції
🥝 Nielsen
Instagram: @nielsenmedia
Незалежне агентство, яке вже майже 100 років проводить аналіз поведінки аудиторії: що вона дивиться, слухає та купує. Nielsen також досліджує різні джерела, девайси та формати на предмет патернів споживання.
Велику кількість цікавої інформації компанія публікує безкоштовно: на їхньому сайті на вас чекає актуальна інфографіка, а також підкасти, звіти тощо.
🥝 WGSN
Instagram: @wgsn
У світі дизайну та моди цю компанію знають як тренд-форкастера №1. Перша у світі онлайнова бібліотека трендів фешн-сфери — їхніх рук справа. А ще вони заздалегідь знали, що всі полюблять оверсайз, кросівки та інший зручний одяг.
У WGSN можна безкоштовно підглянути тенденції світу моди, культури, роздрібного продажу та інших галузей.
🥝 McKinsey & Company
Instagram: @mckinseyco
Найбільш авторитетна компанія у сфері консалтингу. Її фахівці проводять консультації для брендів із величезної кількості галузей: від медіа та високих технологій — до фармацевтики.
Якщо хочете зрозуміти, як розвиватимуться конкретні сфери найближчими роками, заходьте на сайт компанії та читайте статті з інсайтами.
🥝 Wunderman Thompson Intelligence
Instagram: @wunthompson
У маркетинг-агентства Wunderman Thompson є аналітичний центр, який регулярно прогнозує, якою буде поведінка споживача у 10 різних сферах.
Ці та інші звіти можна завантажувати з їхнього сайту безкоштовно. А якщо цього не вистачає, багато відповідей на актуальні запитання є в блозі та подкасті компанії.
🥝 Heuritech
Instagram: @heuritech
У цій компанії прогнози робить штучний інтелект. Він аналізує предмети гардероба на тисячах фотографій із соціальних мереж і за ними видає висновок про те, що потрібно споживачеві.
Усі репорти — у вільному доступі (потрібно лише пройти реєстрацію на сайті). А корисну інформацію про фешн-індустрію можна знайти у блозі компанії.
☝️ Крім окремих агентств, що спеціалізуються на форкастингу, є ще й ті організації, які займаються цим самостійно. Їх називають інхаус-аналітиками.
🥝 Adobe Stock
Instagram: @adobestock
Команда сервісу стокового контенту аналізує ринок та публікує свою думку про те, які візуальні та дизайн-тренди з'являться в найближчому майбутньому.
Їхні прогнози доступні безкоштовно в окремому блозі. Окрім цього, компанія пише багато інших репортів про модні тенденції. Щоб ознайомитися з ними, достатньо ввести слово trends у рядку пошуку.
🥝 Dazed
Instagram: @dazed
Компанія ще з 1992 року стежить за тим, як розвивається світ моди, дизайну та культури. Тепер Dazed займається ще й прогнозами: з 2019 року випускає щорічний репорт під назвою A Future World. Його можна подивитися безкоштовно та дізнатися думку впливових людей з різних областей про те, що зараз відбувається з суспільством та індустрією.
Якщо до нового репорту ще кілька місяців, а хочеться чогось свіженького, можна переглянути тематичну добірку на сайті.
🥝 WeTransfer
Instagram: @wetransfer
З 2018 WeTransfer, онлайн-платформа для файлового обміну, є ще й форкастером. Щороку компанія розміщує на своєму сайті Ideas Report (приклад звіту за 2021 рік): у ньому розповідають про тренди у творчості на основі опитування тисяч креативників у всьому світі.
Також сервіс має свій журнал WePresent. У ньому можна знайти багато цікавих кейсів письменників, візуальних креаторів, фотографів і т. ін.
🥝 Think with Google
Окрема Google-команда проводить аналіз того, що цікаво споживачеві у сфері фінансів, краси, здоров'я тощо. А також визначає, що в різний час шукає аудиторія та з чим взаємодіє.
На цьому сайті про digital-маркетинг ви знайдете різноманітну аналітику, а також тренди та інсайти безкоштовно.
☝️ Важливо стежити не лише за модними тенденціями, а й за новинами з різних галузей. У цьому вам допоможуть міжнародні профільні видання, а також сайти громадських організацій у країні, де розвивається ваш бізнес.
🥝 Econsultancy
Econsultancy є одним з найбільших зарубіжних каналів, який дає поради від успішних маркетинг-фахівців. Вже понад 20 років агентство допомагає компаніям реорганізувати себе за допомогою навчання та цифрової трансформації.
На їхньому сайті ви знайдете корисні дані про електронну комерцію, маркетинг та digital-технології.
🥝 Detector Media
Instagram: @detectormedia
Це українське видання висвітлює важливі в інфопросторі події журналістики, кіно та культури.
На сайті громадської організації ви знайдете аналітичні статті з детальним розбором того, що відбувається в медіа.
🥝 Media Business Reports
Команда цього інформаційно-аналітичного видання пише огляди на аудіовізуальну індустрію та медіабізнес, а також постійно стежить за розвитком ринку кіно та телебачення (не лише Європи, а й світу).
MBR приділяє окрему увагу Україні: публікує новини про теле- та кінопроєкти України та країн-сусідів, а також записує інтерв'ю зі спеціалістами з аудіовізуальної сфери та аналізує актуальні напрямки.
Що робити, щоб ваш бренд любили?
Уміння прогнозувати тенденції вважається важливим, оскільки це допомагає запобігти безглуздій витраті ресурсів компаній на продукти, які не будуть мати успіх у їхньої цільової аудиторії. Здатність тренд-форкастерів «пророкувати» дозволяє створювати ідеальні продукти, які відповідають бажанням та пріоритетам клієнтів.
Якщо ви хочете розуміти, що буде в тренді та які дії необхідні, щоб ваш продукт став улюбленим, потрібно:
✓ володіти допитливим розумом, практичними навичками у вашій ніші та вмінням ставити правильні запитання;
✓ бути хорошим спостерігачем і постійно шукати щось незвичайне та дивовижне;
✓ помічати мотиви, що повторюються, і намагатися припустити, як вони розвиватимуться.
Але для оцінки успіху продукту вам зовсім не обов'язково самостійно вивчати стоси звітів про дослідження ринку. Напишіть на пошту info@kiwiagency.com.ua — команда Kiwi Agency проаналізує діяльність вашого бренду, роботу конкурентів та переваги цільової аудиторії, після чого надасть список корисних рекомендацій конкретно для вашого бізнесу.