.
Візуальний контент – це вся візуальна інформація, яка супроводжує текст: фотографії, малюнки, схеми, відеоролики, графічний дизайн, логотипи та інше.
Візуальний контент – перше, на що звертає увагу читач. Потім він переглядає підписи до зображень, заголовки і текст. Дослідження доводять, що візуальну інформацію наш мозок сприймає в 60 разів швидше, ніж текстову.
Фотографії
Фото обов'язково повинні бути якісними та інформативними, працювати на репутацію:
Короткий відеосюжет – зазвичай чудовий спосіб продати продукцію. Достатньо 15-60 секунд, аби розповісти потенційним покупцям про новий продукт або послугу, зацікавити, зробити анонс майбутньої новинки, показати нестандартні способи використання...Тим паче, це тренд 2021.
Скріншоти
За допомогою скріншотів можна показати функціонал програми, відгуки клієнтів про продукт або сервіс, розповісти смішну або незвичайну ситуацію. Наприклад, гра «скріншот-передбачення» часто набирає багато коментарів.
Важливо, щоб скріншот був читабельним і містив всю необхідну інформацію.
Інфографіка
Хочете розбавити нудний текст про успіхи компанії або дати корисну пораду – подайте статистику у вигляді графіка (діаграми), можна з картинкою. Такий візуальний контент + коротка текстова підводка ідеально донесе бажану інформацію.
Комікси, меми, картинки
Чудовий спосіб розвеселити підписників. Найкраще, якщо розважальний контент відповідатиме загальній тематиці акаунта і буде побудований на впізнаваному інсайті для аудиторії.
Можна надихатися класними референсами, але не копіювати їх – адаптовуйте картинки під свій бренд.
Ваш профіль – ваша візитна картка. Саме він дозволяє користувачеві зрозуміти, чим ви можете бути корисні, цікаві. Не забувайте, Instagram повинен відповідати реальності – це те, що сьогодні дуже цінують підписники.
Зараз ми крок за кроком "зберемо" профіль з нуля:
КОНЦЕПЦІЯ: ВІТРИНА
Опис: фото продукту на монофоні в єдиній стилістиці (саме така подача ідеальна для продажів).
Підходить: інтернет-магазинам, студіям краси / манікюру, магазинам косметики, декору для дому, прикрасам, кондитерським, квітам.
+ Мінімальні витрати на зйомку
+ Простіше поєднувати фото в профілі
+ Треба придумати ідею, так як таких акаунтів багато
- важливо періодично змінювати підхід, щоб приємно вражати користувачів, наприклад, колірну гамму
КОНЦЕПЦІЯ: НАТХНЕННЯ
Опис: профіль, у якому крім продукту потрібно публікувати атмосферні фото, що відображають загальний настрій і філософію бренду. Такий акаунт підходить для послуг і продуктів преміумсегменту, передає певний спосіб життя.
+ Можна частково використовувати готовий фотоконтент
+ Можна використовувати користувацький контент
- складно підтримувати єдиний стиль
КОНЦЕПЦІЯ: ЖУРНАЛ
Опис: профіль, який поєднує фотографії, текстові макети, цитати, добірки, анонси.
+ Макети привертають увагу користувачів до постів
+ Зрозуміла навігація по контенту
+ Макети створюють єдиний стиль стрічки
+ Такий профіль легше просувати через інформативність контенту
- складність із розробкою дизайну макета
- цілісна стрічка – антитренд, потрібно створювати «самобутні» макети
КОНЦЕПЦІЯ: АККАУНТ ВІД БРЕНД-АМБАСАДОРА
Блогер/відома особистість від свого імені буде вести акаунт бренду, розповідати про продукт або послуги.
Підходить брендам, послуг і продуктів, які виходять на ринок і хочуть заявити про себе.
+ Висока впізнаваність у мінімальні терміни
+ Лояльність підписників до бренду завдяки лідеру думок
- висока вартість
- добір блогера, який раніше не мав свого продукту і не працював із конкурентами
При виборі кольору враховуйте особливості вашої аудиторії. Яка кольорова гама допоможе залучити потенційних користувачів? Проаналізуйте гаму акаунтів, на які підписуються ваші споживачі.
БАЗОВІ КОЛЬОРИ: БІЛИЙ та ЧОРНИЙ ЯК ОСНОВНІ
Базові кольори обирають зазвичай при створенні мінімалістичного акаунта.
+ Базові кольори роблять акцент на продукції
+ Спрощують знімальний процес.
ПАСТЕЛЬНІ ТОНИ
У тренді зараз натуральність, так званий паризький стиль. Пастельні тони – про легкість, ніжність, натхнення. Цей варіант дозволяє очам "відпочивати". Працюючи з такою кольоровою гамою, легше створювати lifestyle фото, поєднуючи продукт із аксесуарами та локаціями.
ПРИРОДНІ ВІДТІНКИ
Кольори, які зустрічаються в природі: зелений, коричневий та їхні відтінки. Вони передають відчуття свіжості, легкості, спокою й асоціюються зі здоровим способом життя.
#Lifehack
Щоб розбавити сітку профілю можна додати фото природи, використовувати для зйомки як аксесуари рослини, камені, морську сіль, гілки. Це підійде для брендів, які презентують вироби з натуральних матеріалів, екопродуктів і, звісно, зі сфери краси та здоров'я.
ТЕПЛА ГАМА
Тепла кольорова гама створює ефект сонячного світла на будь-який фотографії. Зазвичай її використовують у Fashion-індустрії, зокрема преміальні та люксові бренди. Правильного “сонячного ефекту” можна досягти за допомогою обробки – збільшіть"температуру". При складанні сітки насамперед потрібно аналізувати фото з точки зору кольору.
Щоразу розкладайте фото в голові за кольорами (перший час в цьому вам допоможе сайт design-seeds.com або додаток Adobe Capture CC: вони групують зображення за кольорами)
Вам потрібно визначити стиль фотографій, які ви потім будете використовувати в своєму акаунті. Розберемо кілька найбільш поширених.
МІНІМАЛІЗМ
Усі фотографії зроблені в однотонних, світлих тонах без зайвих деталей і предметів. На знімках багато "повітря", а в фокусі – один / два предмета.
ДЕТАЛІ
Фото наповнене деталями, які хочеться розглядати. Якісно зроблені фотографії довше затримують погляд користувача. У фокусі – продукт крупним планом і його деталі.
РЕПОРТАЖ
Мінімальне втручання фотографа та обробки контенту. Кожне фото в профілі «живе», ніби кадр зроблений випадково, передаючи відчуття природності.
ПОРТРЕТИ
Портретний візуальний стиль / портретна зйомка: у фокусі людина, її обличчя. Ідеально підходить для демонстрації макіяжу та акаунтів косметичних засобів тощо.
ВІНТАЖ / ПАРИЗЬКИЙ СТИЛЬ
Повна протилежність репортажному стилю:
• обробка;
• постановочні фото;
• пресети (бліді, коричневі і бежеві відтінки, ефект плівки, шуму і зістарених фотографій);
• популярні сюжети, які мають посилання до ретро-знімків, фільмів.
Щоб домогтися цілісності візуального оформлення, дотримуйтеся основних правил при створенні сітки:
ШАХОВИЙ ПОРЯДОК
Один із найпоширеніших варіантів сітки.
Чергування однакових елементів:
• кольору (наприклад, світлий / темний)
• планів (загальний / крупний план).
Відчуття візуального порядку створюється за рахунок повторення схожих фото через одне.
ДІАГОНАЛЬ
Чергування схожих знімків по діагоналі. Наприклад, на одній з діагоналей знімки з фокусом на продукт, на наступній – знімки з атмосферними картинками, що передають настрій.
ПОСЛІДОВНІСТЬ РЯДІВ
Кадри з однаковою концепцією розташовуються в горизонтальні ряди по три. Недолік такої сітки в тому, що потрібно викладати по три фотографії одразу, щоб профіль був гармонійним, інакше візуал буде "з'їжджати".
ЛІНІЯ ПОСЕРЕДИНІ
Знімки зі своєю історією, наприклад, цитати на білому тлі, розташовуються посередині, або ч/б фото передають атмосферу. Тут також доведеться викладати по три знімки одразу для ідеального профілю.
РАМКИ
Домогтися гармонійної стрічки допоможуть рамки. З їхнім розміром, кольором, формою і розташуванням можна експериментувати.
ПАЗЛ
Кілька окремих фрагментів створюють цілісну картинку.
Варто пам'ятати про головний мінус такої сітки – пости отримують менше охоплення, оскільки окремі фотографії, які з'являються в стрічці як “шматок пазла”, не несуть ніякої інформації.
Сітку пазл краще використовувати в тому випадку, якщо ви не плануєте вести Instagram на постійній основі, а хочете використовувати профіль в якості підтвердження реєстрації, на якому користувачі можуть отримати уявлення про діяльність вашої компанії.
Стежити за трендами не складно, а ось дотримуватися їх набагато складніше. Звісно, не всі приклади зі статті підійдуть саме для вас. Вам слід обрати таку концепцію профілю, яку ви зможете реалізувати і підтримувати постійно.
Рекомендуємо не копіювати, а тренувати надивленість і створювати щось своє – контент, який будуть зберігати і повторювати інші користувачі.
Алла Лисенко, Stories Maker Kiwi agency