.
Період просування: з грудня 2019 до вересня 2021.
Платформи:
Facebook: /epikur.official
Підписники FB: 2 376
Instagram: @epikur.ua
Підписники INST: 5 344
Цілі:
✅ Підвищити впізнаваність бренду;
✅ Виділити бренд Епікур серед конкурентів;
✅ Підтримувати офлайн-активності в соцмережах;
✅ Сформувати знання про здоровий, корисний і натуральний продукт від Епікур.
✅ Створити ком'юніті однодумців навколо здорового способу життя.
Завдання:
✅ розробка SMM-стратегії;
✅ створення візуального контенту в фірмових кольорах бренду, щоб допомогти аудиторії з соцмереж ідентифікувати продукт на полицях магазинів.
✅ запуск таргетованої реклами (головні цілі - залучення та охоплення);
✅ комунікація з користувачами (робота з негативом, оперативна реакція на коментарі та повідомлення в директ);
✅ проведення конкурсів та активацій для високого рівня залучення;
✅ підтримка офлайн-активностей бренду.
Реалізація:
● Розробили візуальний стиль профілю.
● Проводимо фотосесії, щоб освіжити контент крафтовими фото.
● Запускаємо рекламу на сегментовані аудиторії.
● Ведемо постійні рубрики, релевантні для цільової аудиторії. Наприклад, робимо фанові або ситуативні пости, ділимося небанальними рецептами, а також розповідаємо про асортимент бренду Епікур.
● Регулярно публікуємо інформативні, а також розважальні Stories.
Стрічка ДО і ПІСЛЯ:
Результат:
✅ Запровадили розроблену SMM-стратегію в соцмережах.
✅ Якісно поліпшили загальний вигляд профілю завдяки регулярному і запланованому постингу.
✅ Збільшили кількість підписників до 5 000 в Instagram.
✅ Середнє охоплення профілю – 300 000 користувачів на місяць.
✅ Отримуємо позитивні відгуки, коментарі і UGC-контент від аудиторії.
Більше кейсів дивіться тут.
Epikur content production.