.
Для цього ми підготували стратегію, де детально прописано:
· кількість і зміст публікацій;
· кількість і зміст Stories;
· колаборації з лідерами думок;
· спецпроекти;
· рекламні кампанії.
Перед командою були дві мети – проінформувати якомога більшу кількість людей про відкриття магазину й залучити достатню кількість гостей безпосередньо на сам захід.
За місяць плідної роботи з бренд командою MINISO ми зробили:
· 12 запланованих публікацій;
· 25 рекламних кампаній;
· спецпроект "Амбассадор бренду"; (З лінком на статтю)
· 2 Instagram-маски;
· колаборації з блогером Майєю Мі; (Буде лінк на відео)
· більше 20 тематичних Stories.
Під час відкриття "MARVEL & MINISO" наші менеджери:
· створили 20 Stories;
· записали прямі ефіри;
· організували фан-зустріч з блогером Майєю.
Підбиваючи підсумки, варто зазначити, що відкриття "MARVEL & MINISO" – дуже крутий експіріенс. Попри те, що це був наш перший досвід SMM-підтримки та -супроводу такого заходу, все минуло досить добре, а виконана робота виявилася досить ефективною. Відверто кажучи, команді Kiwi Agency настільки сподобався весь процес, що ми зробили ще два відкриття. Але про них розповімо згодом.
Плануєте відкриття/захід/конференцію і потребуєте SMM-супроводу? Пишіть нам на пошту info@kiwiagency.com.ua або в Facebook!
Kiwi Agency знає, як зробити це правильно, яскраво й ефективно.