.
Період просування: з вересня по грудень 2017Головний меседж: Хочеш суші? Швидше в "Сушия"!Платформи:Facebook: //sushiya.ukraine/Instagram: sushiya.uaПідписники: 30 000
Цілі:✓ Залучити нових і утримати постійних клієнтів.✓ Підвищити кількість замовлень на доставку.✓ Побудувати платформу для спілкування з клієнтами.✓ Зміцнити лояльність аудиторії.
Завдання:✓ Акцент на унікальному живому контенті.✓ Залучити нових клієнтів у ресторан.✓ Створити публікації, які ведуть на головний сайт у розділ "Доставка".
Реалізація:● Візуалізація брендингових сторінок. Основні кольори: зелений, помаранчевий.● Якісні і живі фотографії страв. Використання відеоконтенту і gif-анімацій.● Інформативні, продуктові та розважальні пости.● Короткі корисні тексти з call-to-action і умови посилання, що веде в розділ "Доставка".● Грамотний таргет по онлайн-замовленням.● Використання каруселей із переліком страв як в рекламних кампаніях, так і в постах.
Результат:✓ Яскравий унікальний контент.✓ Присутність єдиного стилю публікацій.✓ Отримання прямих конверсій на сайт.✓ Збільшення заявок на доставку.✓ Підвищення лояльності клієнтів.✓ Охоплення в місяць - 92 500✓ Залучення (ЕР) = 4,2%
Більше кейсів дивіться тут.