.
Це повний цикл виготовлення шоколаду та батончиків, борошна та макарон, косметики, продуктів для дітей та тварин із цвіркунів. Це novel food, про який ще так мало відомо в Україні. Це свідоме харчування з високим вмістом протеїну, що не має шкоди для довкілля.
Перед нашою командою стояло завдання розробити стратегію, що заявить про бренд та допоможе сформувати довкола нього ком’юніті тих, хто навіть у щоденному раціоні думає про екологію.
І першим кроком тут стало знайомство зі сферою novel food, адже в Україні досі не було їжі з цвіркунів. Будь-які потенційні конкуренти були закордонні та неактивні в соціальних мережах.
Ми провели детальний аналіз, сформували портрети цільової авдиторії та перейшли до найважливіших аспектів!
Сторінка AAcheta — це комбінація різних видів контенту:
Це мають бути натуральні відтінки, акцентний мінімалізм, текстури. Лінія «природності» має прослідковуватись через усю сторінку.
AAcheta — це зелена оаза посеред кам’яних джунглів, інноваційна лабораторія. Це новаторство, що переносить авдиторію у науково-популярний світ National Geographic.
Таким і має бути tone of voice, але дещо відрізнятися до та після періоду лончу.
У текстах ми інноваційні, трендові та злегка жартівливі, а в дописах про продукцію використовуємо звуконаслідування:
Рубрикатор
На етапі лончу авдиторія має дізнатися про продукцію, виробництво та цінності бренду. А сформувавши певне ком’юніті, можна обговорювати з ними теми харчування та екології.
Саме тому ми розробили рубрикатор для двох етапів.
А від 1000 підписників до рубрикатора можна додавати дописи про харчування, унікальність виробництва для України та світу, важливі спецпроєкти.
Для періоду лончу нами було створено концепцію преспаків для блогерів, а саме флораріум, який водночас заявив би про екологічність та преміальність AAcheta.
Також для лончу нами було відібрано список потенційних амбасадорів, хто міг би донести месседжі AAcheta на велику авдиторію. Інноваційні та інтелектуальні лідери думок.
І найголовніше — креативна зйомка, аби створити той самий контент, що розкриє цінності бренду, приверне увагу, матиме чітку візуальну асоціацію зі сторінкою.
Наша Heaf of Content Алла запропонувала концепцію зйомки з мохом, як зелений острів екологічності. Тому ми шукали підрядників та декораторів, що могли б втілити в життя ідеальну картинку з її думок та референсів.
Декор метчився із варіантом преспаків у вигляді флораріуму.
Тому ми розробили дві локації з мохом та білий фон з квітами. Відзняли ідеальні фото з концепцією та відео для reels та TikTok.
Також окремо було проведено предметну зйомку, аби показати текстури, наочно познайомити з кардинально новою продукцією.
Від розробки стратегії до дописів на сторінці — ми створили цілісну картину бренду, з яким познайомили український ринок та світ свідомих людей. Концепція прослідковується в кожній деталі — контенті на сторінці, tone of voice, рубриках. Візуал — приковує погляди, заявляє про цінності бренду.
Наша команда впоралась із цим цікавим викликом. Ми концептуально, свідомо та естетично показали «їжу з цвіркунів», що досі викликала в людей лише неоднозначні думки.
І нам під силу лонч будь-якого продукту, навіть абсолютно унікального та незвичного!
Більше про наш досвід запуску з нуля — в інших кейсах:
Запускайте з нами свої соцмережі.
Та спершу — заповнюйте бриф.