.
Але для початку давайте поговоримо про те, що таке штучний інтелект у його сучасному розумінні:
Штучний інтелект (ШІ) — це область комп'ютерних наук, яка займається створенням комп'ютерних систем, здатних виконувати завдання, які зазвичай потребують інтелекту людини.
У побуті ми ж просто говоримо, що це деякі програми, які мають навички самостійного (і дуже швидкого) навчання з метою допомогти нам у багатьох сферах.
І тепер ми знову повертаємось до теми нашої статті. Оцінка ефективності кампаній у соціальних медіа за допомогою штучного інтелекту є одним із найперспективніших напрямків у галузі маркетингу.
Чому? Тому що використання ШІ дозволяє збирати та аналізувати великі обсяги даних про поведінку користувачів у соціальних мережах, виявляти тренди та передбачати їхній розвиток.
Це також допомагає оптимізувати контент та SMM просування у соціальних мережах, покращувати взаємодію з аудиторією, підвищувати конверсію та збільшувати ефективність кампаній.
Деякі з методів, що використовуються для оцінки ефективності кампаній у SMM з використанням ШІ, включають:
Більш просунуті методи можуть включати використання нейронних мереж та глибокого навчання для створення точніших моделей прогнозування.
Використання ШІ також дозволяє генерувати хештеги, створювати написи та проводити A/B-тести з великою кількістю варіантів копірайту та креативів. Це скорочує час, необхідний для виконання цих завдань, і мінімізує можливість помилок.
Бажаєте йти в ногу з часом і отримувати максимум даних про оцінки ефективності кампаній у соціальних мережах? Використовуйте ШІ. Більшість програм вже допомагають компаніям приймати більш обґрунтовані рішення, що базуються на даних, а не на інтуїції. Це дозволяє збільшити ROI та забезпечити довгостроковий успіх.
Ну, а якщо ви не хочете витрачати час на вивчення десятка програм, щоб вибрати ту, яка допоможе вашому бізнесу найкраще, зверніться за допомогою до SMM агентства.
Наші SMM послуги включають комплексне просування брендів, створення креативних стратегій, фото/відео контент і багато іншого. У своїй роботі ми знайшли баланс між людською креативністю та раціо штучного інтелекту.