.
Основна мета співпраці — розгрузити інхаус спеціалістів агенції, забрати на себе SMM просування компанії на всіх платформах та розробити Linkedin стратегії для особистих брендів топ-менеджерів.
Період просування: з липня 2022 р. по грудень 2022 р.
Платформи: Facebook, Twitter, LinkedIn
✓ Підвищення впізнаваності бренду;
✓ Розширення цільового охоплення;
✓ Допомога HR-відділу (бренд-роботодавець);
✓ Підтримка та збільшення лояльності цільової аудиторії.
✓ Створення, спеціалізованого в сфері Amazon, контенту;
✓ Активність серед Amazon комьюніті та потенційних партнерів (додавання у друзі, комунікація);
✓ Генерація лідів.
○ Написання зрозумілих, прийнятних для нашої ЦА, текстів про послуги, новини Amazon та життя компанії (маркетингові агенції, топ-менеджери агенцій/брендів);
○ Створення візуального контенту в стилі агенції;
○ Детальний опис переваг агенції;
○ Освітлення кейсів.
○ Розробка стратегії для персональних акаунтів в Linkedin;
○ Розробка унікальних текстів для кожного з топ-менеджерів в їхніх сферах діяльності та в стилі кожного з них;
○ Social selling (продажі послуг компанії через LinkedIn)
○ Збір лідів, написання скриптів, комунікація з потенційними клієнтами та партнерами.
● Використання фірмових кольорів, рендерів та шрифтів у фотоконтенті;
● Створення контент-планів з детально продуманими рубриками;
● Розробка окремого контенту для Twitter;
● Спілкування з кожним із топ-менеджерів окремо задля аналізу, характеристики і розуміння тону комунікації;
● Пошук та збір лідів для комунікації;
● Збір інформації для ситуативів на Amazon, швидка реакція на тренди у цій сфері
✓ Впроваджено стратегію персональних акаунтів в Linkedin;
✓ Зібрано достатню кількість лідів для відправки повідомлень;
✓ Створено контент, що відповідає запиту клієнта;
✓ Підвищено залученість на акаунтах бренду.