.
1. Ви беретеся тільки за великі проєкти?
SMM-агентство Kiwi agency займається просуванням в соцмережах 7 років. За цей час ми працювали як з відомими брендами, так і з "початківцями", стартапами і особистими брендами. Ми ─ за нові виклики, різнобічні проєкти і безцінний досвід.
2. А мої клієнти є в соцмережах?
Сьогодні соцмережі ─ окремий світ, в якому, за статистикою, "живе" кожен 5-тий користувач.
Ми накопичили достатньо досвіду роботи з сегментами аудиторії (від 18 до 65+) і різними сферами (від дитячих товарів до автомобільних шин).
Перед початком роботи ми можемо підготувати для вас невеличкий аналіз щодо кількості вашої цільової аудиторії в соцмережах.
3. А ви накручуєте підписників?
Ми завжди надаємо детальні звіти про виконану роботу. Завдяки цьому ви зможете побачити, скільки підписників прийшло за допомогою таргетованої реклами, а скільки ─ органічно.
Наша компанія не використовує послуги з накрутки фанів, так як це нераціонально, неефективно і псує репутацію як бренду, так і відповідального за його просування.
4. Яку вибрати соцмережа для початку?
Абсолютно індивідуально. Але ми рекомендуємо починати з найбільш ефективних соцмереж: Facebook і Instagram.
Якщо ваш проєкт пов'язаний з відеоконтентом, радимо завести також свій канал на YouTube.
5. Початок співпраці. Етапи роботи.
З чого починаємо? Ви заповнюєте бриф, який ми надамо.
Враховуючи отриману інформацію, ми аналізуємо ваші основні цілі і завдання, які стоять перед бізнесом для просування в соціальних мережах.
Далі приступаємо до розробки SMM-стратегії:
Після цього ви переглядаєте готову стратегію, ми враховуємо всі ваші коментарі / побажання до неї і починаємо розробку контент-плану на 1 місяць (за бажанням) для ваших спільнот.
Над створенням контенту для вашого проєкту працює одразу і SMM-менеджер, копірайтер, і дизайнер.
Ми узгоджуємо з вами підготовлений контент-план заздалегідь ─ ніяких "сюрпризів".
Крім того, ви залишаєтеся адміністратором своїх спільнот, тому завжди можете контролювати весь робочий процес.
За підсумком кожного місяця отримуєте детальний звіт з усіма показниками і аналізом виконаної роботи, а також рекомендації щодо поліпшення і новинки в сфері SMM :)
SMM-стратегія ─ фундамент, з якого варто починати планування просування в соціальних мережах.
Грамотно складена SMM-стратегія = успішне просування бізнесу.
У SMM-стратегії від Kiwi agency ми:
Ви отримаєте готову SMM-стратегію у вигляді презентації, яка складається з таких розділів, як:
● Ідея і місія бренда
● Аналіз конкурентів
● Аналіз ЦА
● Тематика публікацій. Контент-план. Приклади постів на кожну рубрику і адаптація публікацій під різні соціальні майданчики для просування.
● Оформлення (візуальне оформлення спільнот, розробка шаблонів)
Крім того, ви можете вибрати, якою мовою хочете отримати стратегію (рос., укр., англ).
Зазвичай підготовка стратегії займає від 6-14 робочих днів залежно від кількості майданчиків просування.
Зараз конкуренція в соцмережах виросла в сотні разів, а нові алгоритми не відображують пости бізнес-сторінок в органічній видачі. У зв'язку з цим є пряма необхідність використання таргетованої реклами в соціальних мережах.
Ми рекомендуємо виділяти не менше 200 $ / міс на одну соцмережу.
Але, зрозуміло, все це прораховується індивідуально і залежить від поставлених вами завдань.
Наприклад, ви хочете отримати певну кількість підписників на сторінці, підвищити впізнаваність бренду, але вашим основним завданням залишаються продажу. В такому випадку необхідно перерозподілити бюджет приблизно так: 20% ─ залучення підписників, 30% ─ охоплення і залученість, 50% ─ конверсії і трафік на сайт з метою онлайн-продажів.
Наша мета використати виділений бюджет максимально ефективно, мінімізуючи вартість реклами.
9. Я і сам можу бути smm-ником!
Звісно можете!
Але для того, щоб бізнес приносив результат, кожен повинен займатися тим, що у нього дійсно виходить.
Ми підходимо до своєї роботи тільки з професійного боку і в жодному разі не з аматорського. Над кожним проєктом працює ціла команда людей: smm-менеджер, копірайтер, дизайнер та інші фахівці.
Саме тому ми досягаємо високих результатів і поставлених цілей в зазначені терміни.