.
Чим «Новий Зір» відрізняється від інших салонів оптики?
- Надточною та детальною діагностикою зору;
- Широким спектром послуг для дітей (спеціальні кабінети апаратного лікування для підвищення гостроти зору, дитяча діагностика, підбір окулярів і контактних лінз);
- Нестандартним підходом до обслуговування клієнтів.
Період просування: з листопада 2019 р. до лютого 2022
Платформи:
Facebook: @zir.org.ua
Підписники FB: 6 266
Instagram: @novi_zir
Підписники INST: 3 150
Цілі:
🟢 підвищити впізнаваність бренду;
🟢 показати та розповісти про переваги мережі оптик;
🟢 підтримувати офлайн-активності у соцмережах;
🟢 інформувати про новинки у сфері;
🟢 сформувати у людей думку про те, що регулярно перевіряти зір та лікувати його – дуже важливо для здоров'я.
Завдання:
🟢 розробка SMM-стратегії;
🟢 створення візуального контенту у фірмових кольорах бренду (щоб допомогти аудиторії із соцмереж ідентифікувати бренд офлайн та онлайн);
🟢 запуск таргетованої реклами (головні цілі — залучення та охоплення);
🟢 комунікація з користувачами (робота з негативом, оперативна реакція на коментарі та повідомлення в директ);
🟢 підтримка офлайн-активностей бренду.
Реалізація:
● Розробили візуальний стиль профілю.
● Проводимо фотосесії, щоб урізноманітнити контент крафтовими фото та дотримуватися трендів ніші.
● Запускаємо рекламу на сегментовані аудиторії.
● Дублюємо в соцмережах інформацію про проведення офлайн-активностей: знижки, акції, конкурси та ін.
● Проводимо конкурси та активації серед користувачів для високого рівня залучення.
● Ведемо корисні рубрики, релевантні для цільової аудиторії. Наприклад: окуляри для водіїв, астигматизм у дітей, актуальність протисонцевих окулярів влітку тощо. Також робимо ситуативні пости.
● Створили highlights для зручної навігації по сторінці. Регулярно публікуємо інформативні та розважальні Stories.
Стрічка ДО та ПІСЛЯ:
Результат:
✅ впровадили розроблену SMM-стратегію у соцмережах;
✅ якісно покращили загальний вигляд профілю завдяки регулярному та запланованому постингу;
✅ збільшили кількість підписників до 3 150 в Instagram;
✅ створили ком'юніті, в якому люди можуть дізнаватися актуальну інформацію зі сфери оптики.