.
Період просування: з березня по листопад 2017
Головний меседж: "Furgoneta" – це якість, швидкість і сервіс.
Платформи:
Facebook: //furgoneta.official/Instagram: furgoneta.kiev
Цілі:✓ Підвищення впізнаваності бренду.✓ Залучення нових і утримання лояльності постійних клієнтів.✓ Створення зручної платформи для спілкування з аудиторією.
Завдання:✓ Надання актуальної інформації: анонс акцій, заходів, відкриття нових точок.✓ Комунікація з підписниками, швидкі відповіді на питання.✓ Створення унікального і якісного контенту.
Реалізація:● Візуалізація брендінгових сторінок: стильно і лаконічно. Основні кольори: сірий білий, помаранчевий.● крафтового цільової контент: розробка рубрик, максимум живих фото, gif - анімацій і відео.● Короткі, ємні і фанові пости.● Вихід в прямі трансляції і Stories з важливих подій. Розміщення геоданих і тематичних хештегів.● Співпраця з лідерами думок, блогерами / фудблогерамі.
Результат:
✓ Зростання підписників.✓ Пряме влучення в серце ЦА, завдяки великій кількості фанів контенту.✓ Активізація діалогу з передплатниками через конкурсні активації, цікаві опитування і тд.✓ Перенаправлення трафіку з соцмереж на сайт.✓ Збільшення кількості та частоти чеків.✓ Органічний охоплення в місяць – 30 000.✓ Залучення (ЕР) = 6,5%
Більше кейсів дивіться тут