.
Період просування: з листопада 2020 і дотепер.
Платформи:
Facebook: /LOVAREUkraine
Підписники FB: 60К
Instagram: @lovareukraine
Підписники INST: 46К
TikTok
https://x.com/Lovareukraine
Завдання:
Реалізація:
Першим кроком було розроблення стратегії, в якій проаналізували: поточний стан соціальних мереж бренду, основних конкурентів, цільову авдиторію. Також була розроблена комунікація, візуальна концепція, рубрикатор. Проаналізовані інструменти просування: таргет, співпраця з лідерами думок та колаборації.
Основними платформами для просування є Instagram та Facebook. Додатковим напрямком для просування була залучена платформа TikTok.
У форматі тесту було запущене просування бренду на платформі Twitter.
У комунікації фокусуємось на: всебічній красі, пізнанні чуттєвих задоволень, насолод моментом/життям у гармонії з тілом та душею, відчутті глибини явищ за допомогою всіх органів чуття під час чаювання.
Акцентуємо, що чай — це як маленьке свято, як омріяний подарунок.
LOVARE — це любов, закоханість, дружба, турбота.
Це душевне чаювання, особливий чай для особливих моментів.
Спілкуємося емоційно та красиво. У текстах робимо акцент на атмосфері, вишуканості, жіночності, а також на ароматах, смаках та перевагах LOVARE.
До нашої жіночої авдиторії звертаємося на «ти», як до близької подруги. Водночас комунікуємо без повчань та зверхності. Ми неначе ділимося власними спостереженнями, відкриттями, натхненням. Також не забуваємо про ситуацію в країні. Комунікуємо про любов до Батьківщини, ділимося, як ми допомагаємо в цей непростий час та закликаємо авдиторію також це робити.
У мережах використовуються різнопланові формати контенту для максимальної взаємодії з авдиторією: дописи, каруселі, відео у форматі reels, stories.
Активно впроваджуємо атмосферні й естетичні відео у форматі reels, які демонструють красу чаювання. Подібний контент подобається авдиторії й гарно залучає.
Також ми активно співпрацюємо з релевантними брендами: десерти, книги, ювелірні прикраси. Проводимо спільні конкурси, публікуємо спільні дописи. Проводимо творчі конкурси, такі як: читання віршів, створення UGC-контенту. Найкращі роботи публікуємо в соціальних мережах.
В контент активно впроваджуємо тренди й адаптуємо під стратегію. Наприклад, додали постійну рубрику із генерацією зображень штучним інтелектом: поєднуємо смаки чаю із містами, десертами, створюємо атмосферу чаювання й фірмові магазини.
Додатково в соціальних мережах підтримуємо медійні активності бренду, запускаємо рекламні кампанії із підтримки промороликів.
За час роботи була декілька разів адаптована візуальна концепція, відповідно до нових тенденцій, але з дотриманням стратегії.
__
Було ДО співпраці:
Стало:
2023
2025
Більше кейсів дивіться тут.