.
Період просування: з червня 2020 і до липня 2021
Платформи:
Facebook: /GreenHillscottagecommunity
Підписники FB: 7000
Instagram: /greenhillsukraine
Підписники INST: 3700
Цілі:
✓ Створити платформу-ком’юніті для теперішніх і майбутніх жителів котеджного містечка;
✓ Збільшити кількість цільових запитів (дзвінків) до відділу продажів.
Завдання:
○ розробка SMM-стратегії;
○ створення візуального та текстового контенту, який би доносив переваги, цінності та унікальність котеджного містечка;
○ запуск таргетованої реклами (головні цілі — трафік на сайт і промоутинг постів);
○ комунікація з користувачами (робота з негативом, оперативна реакція на коментарі та повідомлення в Messenger);
○ співпраця з лідерами думок.
Реалізація:
● Організація масштабних фотосесій на території містечка, зйомка відео з дрону для рекламних кампаній.
● Виїзди на локацію кожних 2 тижні — для створення контенту в Instagram Stories. Публікація фото та відео, які були зроблені нещодавно, — ніби свіжий “репортаж” із місця подій для підписників.
● Запуск реклами на сегментовані аудиторії: топ-менеджери великих компаній, підприємці та власники бізнесу, IT-спеціалісти вищої ланки, проактивні дружини.
● Введення постійних рубрик, релевантних для цільової аудиторії. Наприклад, у хайлайтс ми закріпили відповіді на найпоширеніші питання, з якими звертаються у відділ продажів (FAQ), обов’язки сервісної компанії, інформацію про інфраструктуру містечка. В постах ми описуємо переваги заміського життя, розповідаємо про будинки, які наразі у продажу, даємо поради на тему дизайну інтер’єру, облаштування власної ділянки, садівництва. І, звісно ж, розповідаємо історії жителів котеджного містечка (найпопулярніша рубрика😉).
Результат:
✓ Запровадили розроблену стратегію у соцмережах;
✓ Якісно поліпшили загальний вигляд профілю через створення крафтового контенту;
Було ДО співпраці:
Літній та осінній періоди співпраці:
✓ Рекламне відео з дрону стало найефективнішою рекламою, ми досягли результату 0,07$ за клік;
✓ Завдяки активації в Instagram Stories — інтерактивній екскурсії містечком, де підписники вирішують, куди ми відправимося далі, — нам вдалося втричі збільшити кількість переглядів зі звичайних 200 до 600.
✓ Збільшили кількість підписників із 2296 до 7152 осіб у Facebook та з 2100 до 3000 в Instagram.
✓ Середнє охоплення в місяць склало понад 230 тис. користувачів;
✓ Збільшили ER із 4,03% до 6,07% за період роботи;
✓ Збільшили кількість запитів і дзвінків у відділ продажів;
✓ Отримуємо в дірект повідомлення на кшталт: “через профіль закохалася в атмосферу містечка, чи можна переглянути ціни на готові будинки?”
✓ Кількість проданих будинків за період співпраці виросла.
Більше кейсів дивіться тут.