.
Період просування: з липня 2017 до січня 2019.
Головний меседж: Клуб «Вищий молочний стандарт» – це про якість, безпеку, користь і довіру.
Платформи:Facebook: /ua.promoloko.com.ua/Instagram: promolokoПідписники FB: 20 000
Цілі:✓ Впровадження проєкту в соціальні мережі, створення позитивних асоціацій з ним, підвищення впізнаваності молочних брендів.✓ Створення максимально зручних майданчиків для комунікації зі споживачами.✓ Робота з бар'єрами щодо технології ультрапастеризації.
Завдання:
✓ Цікаве доступне інформування про користь ультрапастеризації в упаковці Tetra Pak.
✓ Надання актуальної інформації: анонси акцій, конкурсів, нагадування про бонуси клубу.
✓ Модерація: миттєві відповіді на запитання, робота з негативом.
✓ Збільшення лояльності покупців.
Реалізація:
● Унікальне графічне і текстове оформлення в соцмережах.● Візуалізація: живий, відео та gif-контент.● Розробка рубрикатора і контент-плану з розподілом постів у період найбільш високої відвідуваності підписників.● Короткі і легкі для читання публікації, за винятком корисних інформативних постів.● Стимулювання споживачів до взаємодії з молочними брендами, використовуючи активації, ігри, опитування і тд.● Залучення цільових підписників, грамотна настройка таргету.
Результат:✓ Впровадження проєкту в соцмережі Facebook і Instagram.✓ Збільшення кількості цільових підписників.✓ Унікальний оптимізований контент.✓ Високий рівень взаємодії зі споживачами; зростання активності в спільноті.✓ Підвищення показників охоплення та залучення (ЕР) = 6%.✓ Охоплення FB 82 061; Охоплення Insta 46 510
Більше кейсів дивіться тут