.
З появою такого поняття, як «SMM-просування», більшість світових компаній та локальних брендів зрозуміли важливість своєї присутності в соціальних мережах. На той момент достеменно ніхто не розумів, як все це працює, тому це радше був метод спроб та помилок.
Сьогодні SMM — це окремий світ досліджень та суперечок, у якому є своя темна сторона — антитренди, що точно зведуть нанівець усі старання.
Використання стокових фото — бюджетний та швидкий спосіб наповнити свій профіль контентом. Але чи принесе це гарний результат? Однозначно ні.
Люди втомилися від ідеальних фото ідеального світу, ця штучність більше не викликає емоцій. Тому варто пам’ятати золоте правило: стокові матеріали — ні, крафтовий контент — так!
Додайте до цього єдиний візуальний стиль без «шуму» — і профіль, як магніт притягує погляди.
Авдиторії важливо, що та де вони купують:
Ті, хто не мають певного «меседжу» та своєї власної філософії, не відгукуються в користувачів та не викликають бажання стежити за ними.
Поки ваші страхи не дають вам подивитися в очі майстру органічного просування, інші залучають відеоконтент до своїх соцмереж та починають вивчати світ UGC.
Феномен TikTok’у сколихнув світ SMM, адже публіка дала зрозуміти, що хоче споживати відео замість статичних макетів. Instagram швидко підхопив цю хвилю та відкрив для своїх користувачів додатковий шлях органічного просування через Reels.
Прогнозується, що в 2024 році особливо популярним буде формат UGC (user-generated content), адже це «живі» відео без штучності з власним досвідом інших користувачів — маленький крок на шляху до лояльності авдиторії.
Будь-які ваші старання та спроби розвивати соціальні мережі розіб’ються об скелю «мертвої» комунікації. Не відповідаєте в direct? Ігноруєте негативні коментарі? Маєте на всі випадки життя одну шаблонну відповідь? Ви на вірному шляху до кенселінгу від клієнтів.
Попередні пункти можна вважати верхівкою айсбергу, адже кожна професійна SMM-агенція знає, що працювати над SMM-просуванням без стратегії — справа марна.
Це складний та кропіткий процес, який включає в себе багато кроків:
Кожна складова стратегії є важливою, адже все працює в комплексі: авдиторія заходить на сторінку та звертає увагу на привабливий візуал, починає перегляди дописи та насолоджується текстами, що мають вдалий tone of voice. Наявність рубрикатора та системного постингу підтримують постійний контакт з користувачами, а успішне просування масштабує авдиторію.
У Kiwi Agency ми вже 10 років вдало підкорюємо світ соціальних мереж, надаючи послуги з SMM-просування. Ми готові вберегти вас від руйнівних помилок, розробивши для вас ідеально-ефективну SMM-стратегію.