.
Період просування: з лютого 2021 р. до лютого 2022.
Платформи:
Facebook: @Signatureukraine
Підписники: FB: 4001
Instagram: @signature.ua
Підписники: INST: 1 478
Цілі:
✓ підвищення впізнаваності бренду;
✓ розширення цільового охоплення;
✓ підтримка та збільшення лояльності цільової аудиторії;
✓ підвищення кількості підписників у Facebook;
✓ створення унікального контенту, що показуватиме особливості Signature як ЖК преміумкласу;
✓ генерація лідів.
Завдання:
○ написання текстів у стилі «стаття», зрозумілих та прийнятних для нашої ЦА (інвестори, іноземці, бізнесмени);
○ створення унікального візуального контенту, який став відмінною рисою комплексу;
○ детальний опис переваг комплексу;
○ запуск таргетованої реклами (головні цілі — охоплення, підписники FB, трафік на сайт, залучення + охоплення та залучення на іноземну аудиторію);
○ комунікація з користувачами (робота з негативом та заявками, оперативна реакція на коментарі та повідомлення в Messenger).
Реалізація:
● Використання фірмових кольорів, рендерів та шрифтів у фотоконтенті.
● Введення постійних рубрик, релевантних для цільової аудиторії.
● Написання довгих, добре продуманих текстів, де легко виділити головну ідею публікації та відчути всі переваги елітного комплексу.
● Проведення фотосесії із залученням моделей для створення крафтового контенту.
● Створення highlights для навігації по сторінці та зручності пошуку потрібної інформації.
● Проведення знімання ходу будівництва для показу процесу роботи майбутнім власникам та можливим покупцям.
● Створення Stories у єдиному стилі з публікаціями.
● Знімання-timelapse на світанку для показу всієї величі та унікальності архітектури нового ЖК у центрі столиці.
● Запуск реклами на сегментовані аудиторії: інвестори (українці + іноземці), бізнесмени, власники бізнесу, поціновувачі дорогих та унікальних предметів розкоші, впливові люди країни.
● Настроювання таргета на цільову аудиторію.
● Проведення знімання шоурумів з елітним дизайном для показу аудиторії в публікаціях та Stories.
Результат:
✓ Впровадили розроблену стратегію у Facebook та Instagram;
✓ Збільшили кількість цільових підписників у Facebook та Instagram;
✓ Підвищили впізнаваність бренду на ринку нерухомості;
✓ Досягли покращення показників середнього охоплення на місяць: воно склало 119 145 користувачів у Instagram та 309 828 у Facebook;
✓ Підняли показник залучення до рівня 6,3% у Facebook та 11,7% в Instagram.
Більше кейсів дивіться 👉 тут.