.
Припустимо, ви, як представник бізнесу, почали співпрацю з SMM-агентством. І в першу чергу потрібно надати повний доступ до сторінки на Фейсбук.
З власного досвіду знаємо, що люди часто "губляться" після прохання зробити адміністратором рекламного аккаунта або перевести аккаунт в бізнес-менеджер. Давайте розберемося у всіх тонкощах цих процесів.
Отже, можливі кілька сценаріїв подій:
1) ви початківець юзер соцмереж, тому ніколи не чули про Business Manager, а рекламу запускаєте (якщо запускаєте, звичайно) зі свого особистого облікового запису;
2) ви знаєте про існування рекламного аккаунта, але переваги БМ вам ще невідомі;
3) ви просунутий користувач і не тільки знаєте, але і використовуєте вищевказані інструменти.
Тепер пропонуємо коротку, але змістовну інструкцію про те, як надолужити згаяне і закрити всі питання, пов'язані з передачею доступу до аккаунту SMM-агентству.
Навіщо потрібен БМ і чому він такий хороший? В першу чергу, це офіційний безкоштовний інструмент Фейсбук. Його головна мета - надати зручне управління потрібними сторінками і рекламними акаунтами. З його допомогою набагато простіше налаштувати доступ співробітникам і контролювати процеси, що відбуваються на кожною сторінкою окремо.
БМ створюється на основі особистої сторінки. Зберігайте інструкцію, як це зробити:
Рекламний аккаунт готовий! За замовчуванням ви є його адміністратором. Для цього інструменту існує всього 3 ролі: адміністратор, рекламодавець і аналітик. Їх можливості можна подивитися в таблиці нижче:
Вітаємо! Тепер ви власник повноцінного бізнес-менеджера в Facebook. Весь функціонал тепер у вашому розпорядженні. Якщо ж ви вирішили розвивати сторінку не тільки своїми силами, надайте доступ до свого помічника до Business Manager.
Як це зробити?
Переходимо в налаштування кампанії.
Кількома на розділ "Люди" і натискаємо "Додати".
Вводимо електронну пошту людини, якій надаємо доступ і вибираємо його роль "редактора" або "адміністратора".
Ставимо галочки навпроти сторінок і рекламних акаунтів, до яких надаєте доступ.
Сподіваємося, що наша інструкція була вельми інформативною і корисною для вас. Але в будь-якому випадку пам'ятайте, що ми, в Kiwi Agency, завжди будемо раді відповісти на ваші запитання.
Ксюша Антонішина, SMM-менеджер Kiwi Agency