.
Якщо ви хочете замовити SMM-стратегію у рекламного агентства, варто заздалегідь знати, що очікувати від її наповнення.
Чому жоден успішний бренд зараз не обходиться без цього? Тому що розробка SMM-стратегії для соціальних мереж — важливий крок для досягнення успіху в онлайн-маркетингу. А ми, в Kiwi Agency, спеціалізуємося на тому, щоб створювати стратегії, які приведуть ваш бренд до успіху через ряд необхідних етапів.
Визначте конкретні цілі, які ви хочете досягти за допомогою SMM. Це може бути збільшення обізнаності про бренд, привертання нових клієнтів, покращення взаємодії з існуючою аудиторією або збільшення продажів. Цілі повинні бути вимірюваними та реалістичними. Саме для їх досягнення і розробляється стратегія.
Ще один крок до підготовки SMM-стратегії — необхідність чітко визначити вашу цільову аудиторію. Досліджуйте та аналізуйте потенційних клієнтів: демографічні характеристики, їхні уподобання, інтереси, поведінку в соціальних мережах. Лише маючи повне розуміння вашої цільової аудиторії, ви зможете створити контент, який буде привертати й утримувати увагу, а в майбутньому й продавати.
Окрім цього не можна обійтися без аналізу конкурентів. Як вони ведуть соцмережі? Що цікавого пропонують своїм клієнтам? Або, навпаки, що з їхньої комунікації можна взяти за антиприклад? Відповіді на всі ці питання мають міститися на слайдах, що присвячені конкурентам. Це об'ємне джерело інсайтів та корисної інформації.
Коли ми зібрали всю отриману інформацію про нашу аудиторію, на основі зібраних інсайтів розробляється якісна SMM-стратегія. Важливо розкрити всі переваги бренду та цікаво презентувати їх. Для цього ми використовуємо поєднання різних типів контенту: анімацію, інфографіку, відео формату Reels, чергуємо дизайнерські макети з професійними фотографіями.
І якщо ми вже говоримо про контент, то необхідно відвести окрему частину розробці голову бренду (tone of voice), а також рубрикатору для дописів, сторіз та Reels. Ваш клієнт має розуміти, в яких напрямках буде готуватися контент і що його буде об'єднувати та відрізняти від інших.
Розгляньте можливість співпраці з популярними блогерами або впливовими особистостями в соціальних мережах. Їх рекомендації та огляди можуть допомогти розширити охоплення аудиторії та привернути нових підписників. Проте, тут важливо переконатися, що їхні цінності та стиль відповідають вашому бренду.
Та, звісно, це не єдиний шлях просування. Рекламний кабінет відчинений для вас з можливостями розповісти якомога більшій кількості людей про ваш продукт. Охоплення, взаємодії або підписники — ось три головні пункти, на яких треба зосередитись під час налаштування рекламних кампаній для досягнення успіху.
Коли реклама запущена, контент створюється, аудиторія зростає, саме час використати аналітичні інструменти, щоб оцінити ефективність ваших постів, залучення аудиторії, конверсії та інші метрики. Після цього, можливо, знадобиться оптимізувати стратегію на основі отриманих даних та внести корективи. Таким чином, ви зможете зрозуміти, які дії є найбільш ефективними для подальшого просування.
Бажаєте, щоб ваш бізнес досяг нових висот? Подумайте про такий важливий елемент успіху, як СММ-стратегія.
В Kiwi Agency ми вже понад 9 років займаємося просуванням брендів у соціальних мережах і знаємо всі секрети. Ми будемо раді проконсультувати вас та відповісти на всі ваші запитання.