.
Період просування: з листопада 2020 і дотепер.
Платформи:
Facebook: /LOVAREUkraine
Підписники FB: 35,7К
Instagram: @lovareukraine
Підписники INST: 23К
TikTok - https://www.tiktok.com/@lovare_ukraine
https://twitter.com/Lovareukraine @Lovareukraine
Цілі:
✅ Створити платформу-ком'юніті для цінителів чаю;✅ Донести цінності компанії до потенційного покупця і збільшити рівень лояльності до бренду LOVARE;✅ Підвищити впізнаваність бренду і залучити нових цільових підписників;✅ Збільшити органічне охоплення і взаємодію з публікаціями в цілому.
Завдання:
✅ розробка SMM-стратегії;✅ створення візуального і текстового контенту, який би доносив переваги, цінності та унікальність чайного бренду;✅ запуск таргетованої реклами (головні цілі - залучення та охоплення);✅ комунікація з користувачами (робота з негативом, оперативна реакція на коментарі та повідомлення в директ);✅ запуск розіграшів і конкурсів;✅ мотивація до створення UGC;✅ співпраця з лідерами думок.
Реалізація:
● Організовуємо професійні фотосесії, зйомку відео для рекламних кампаній;
● Створюємо Instagram Stories для залучення з різними видами активації;
● Запускаємо рекламу на сегментовані аудиторії;
● Ведемо постійні рубрики, релевантні для цільової аудиторії. Наприклад, ми запустили рубрику "Душевні історії про чай", де користувачі з власної ініціативи пишуть історії, пов'язані з чаюванням, складають вірші і прозу.
Також ми співпрацюємо з блогером-кондитером - Лізою Глинської і завдяки цій рубриці підписники щомісяця отримують новий рецепт солодощів, які ідеально поєднуються з певним чаєм LOVARE. Готуємо не тільки продуктові пости, але й робимо акцент на інформаційний, освітній контент про чай, за який отримуємо якісний фідбек від аудиторії.
Результат:
✅ Запровадили розроблену SMM-стратегію в соцмережах;✅ Якісно поліпшили загальний вигляд профілю завдяки крафтовому контенту;✅ Збільшили кількість підписників удвічі;✅ Досягли позначки мільйон охоплених користувачів на місяць;✅ Щодня нас відмічають в історіях;✅ Маскою в Instagram скористалися понад 3.5К раз, без додаткової мотивації;✅ 95% постів отримують позитивні коментарі від підписників.
Було ДО співпраці:
Стало:
Більше кейсів дивіться тут.