.
Період просування: з червня 2019 до грудня 2019.
Платформи:
Facebook: / crystalparktowerПідписники FB: 820 осіб.
Цілі:✓ підвищення впізнаваності бренду;✓ розширення цільового охоплення:✓ підтримка і збільшення лояльності цільової аудиторії;✓ генерація лідів.
Завдання:
○ написання детально опрацьованих текстів в стилі "1 пост = 1 ідея";
○ створення унікального візуального контенту, який став характерною рисою комплексу;
○ запуск таргетированої реклами (головні цілі — охоплення і лідогенерація);
○ комунікація з користувачами (робота з негативом, оперативна реакція на коментарі та повідомлення в Messenger);
○ опрацювання ідеї для просування Telegram-каналу.
Реалізація:
● Використання фірмових ліній, кольорів і шрифтів у фотоконтенті.
● Цікаве рішення для публікацій з плануванням — поєднання креслень із візуалізацією переваг квартир (простора вітальня, кабінет, велика дитяча і тд.).
● Запуск реклами на сегментовані аудиторії: власники бізнесу, робочі IT-сфери, топ-менеджмент.
● Введення постійних рубрик, релевантних для цільової аудиторії.
● Написання коротких, але добре продуманих текстів, в яких легко виділити головну ідею публікації.
● Проведення фотосесії із залученням моделей для створення крафтового контенту.
● Налаштування точкового, деталізованого таргета на цільову аудиторію. Використання Facebook Pixel і ретаргета для залучення лідів.
Результат:
✓ Запровадили розроблену стратегію в Facebook;
✓ Створили і наповнили сторінку Crystal Park Tower (інформація, контакти, обкладинка, аватар);
✓ Збільшили кількість цільових підписників до 820 осіб;
✓ Середнє охоплення в місяць склало понад 115 тис. користувачів;
✓ Показник залучення був на рівні 2,4%;
✓ Кількість кліків на сайт — більше 20 000, CPC — менше 0,2 $.
Більше кейсів дивіться тут.