.
Період просування: з лютого 2020 до жовтня 2021
Платформи:
Facebook: / WISHfs
Instagram: / wish_aqua_spa_resort
Підписники FB: 6 814
Підписники Instagram: 20,3k
Цілі:✓ залучення нових і утримання лояльних клієнтів;✓ створення зручної платформи для комунікації з аудиторією;✓ збільшення трафіку на сайт для бронювання номерів в готелі;✓ зростання продажів SPA-турів;✓ залучення корпоративних клієнтів для напряму "event";✓ зростання кількості запитів в «не сезон» (зима, весна);✓ підвищення впізнаваності комплексу серед потенційної ЦА.
Завдання:○ оперативні відповіді на коментарі з повідомленням – протягом не більше 1 години (оптимально – до 15 хвилин);○ розробка рубрикатора для Instagram Stories, регулярний постинг;○ публікація актуальної інформації і новин комплексу;○ регулярна робота з лідерами думок як спосіб просування аккаунта в Instagram;○ рекламне просування акаунта в Instagram як основної платформи.
Реалізація:
● Регулярні виїзди на локацію для створення актуального контенту.● Розподіл рубрикатора під кожну послугу комплексу (СПА, готель, тренажерний зал).● Впровадження унікального TOV, обігрування в комунікації слова WISH - найщасліВІШі, найрелаксоВІШі.● Створення шаблонних відповідей на часті питання для максимально оперативної комунікації з підписниками.● Регулярне співпраця з ЛМ (від мікро до мільйонників). Тестування різних форматів роботи - гостьовий візит, проживання на кілька днів, SUP-тури.● Налаштування окремих точкових рекламних кампаній (наприклад, на літні карти в радіусі +15 км від комплексу, на певні ЖК (територіально).
Результат:✓ Розвинули акаунт в Instagram до 20,3k підписників;✓ Перевиконали KPI за зверненнями в direct у 3 рази;✓ Середнє охоплення на місяць склало понад 200 тис. користувачів;✓ Показник залучення виріс до 5,6% у Facebook та 3,2% в Instagram;✓ Регулярний постинг Instagram Stories (мінімум 60 на місяць).
Більше кейсів дивіться тут