.
Як влаштована платформа Pinterest, взагалі нескладно зрозуміти. Pinterest — така собі онлайн-карта бажань. Уявіть собі, що на стіні у вас висить дошка, де ви приклеюєте те, що хочете (машина мрії, полетіти туди, купити ось це та обов’язково зробити те).
Раніше, щоб візуалізувати наші мрії (як радять нам психологи), потрібно було знайти журнал та необхідне фото, все вирізати та наклеїти. Зараз треба лише зайти у Pinterest і запінити (з англ. pin — приколювати канцелярською кнопкою) потрібну картинку.
Що цікаво: зайдеш туди одного разу — і все, тепер Pinterest підбиратиме тобі найкращі рекомендації… і в 9 із 10 випадків у нього це виходить.
Зрозумілими словами, Pinterest — каталог із мільярдами фотографій всього, що душа забажає.
Головний плюс для бізнесу — сюди приходять не після покупки, як часто це буває в тому ж таки Instagram, а перед нею.
Опитування підтвердило це: 70% використовують платформу, аби щось запланувати, а 48% Pinterest допомагає наважитися на покупку.
Перед походом на shopping дівчата заходять на платформу, аби скласти moodboard образів, що є модними у новому сезоні.
Хтось планує відпустку, хтось надихається ідеями для майбутнього дня народження чи ремонту…
Ми шукаємо там натхнення чи рефи для зйомок.
Цікавий факт: візажист Меган Маркл розповів, що вона взяла свій весільний макіяж із Pinterest.
Просування у Pinterest добре індексується Google та дозволяє піднятися у пошуковій системі на найвищі шпальти.
Якщо ви продаєте послуги чи продукти, тоді вам обов’язково потрібно з’явитися на платформі Pinterest та «припінити» декілька фото, а потім почати просування своєї сторінки у Pinterest. Фото товарів, рекламні фото, відгуки, процес роботи, іміджеві фото. Регулярна робота з Pinterest, cross-promotion сторінки Instagram, переходи на сайт, канал YouTube чи TikTok… І в результаті — нові замовлення.
Конкуренція
Просування в Україні на платформі Pinterest ще не дуже розвинене, тому саме час зайняти хорошу позицію та закріпитися, доки там мало конкурентів.
Так, кількість користувачів за останні роки зросла, але контенту українською дуже мало. І якщо провести невеличкий експеримент — ввести свій запит українською та англійською — одразу побачите, що контент українською, м'яко кажучи, не дотягує до великих цифр.
А ось щодо англомовного контенту, то тут конкуренція висока.
P. S. Поки є можливість використовувати цю платформу, робіть це (тим більше що контент можна адаптувати зі зйомок для Instagram). Просуванням краще займатися з ПК, а споживачам можна юзати Pinterest із мобільного.
Перейдемо до детальної інструкції, яка з легкістю допоможе вам самостійно просувати ваш Pinterest.
Як правильно оформити свої піни?
1. Формат фото має бути адаптованим для мобільних пристроїв, адже 80% юзерів користуються саме застосунком зі смартфона.
2. Публікуйте фото різних форматів, але не горизонтально.
Важливо дотримуватися наступних рекомендацій:
- картинка має бути якісною та яскравою;
- центр картинки привертає увагу користувача, тож мусимо ставити туди наш продукт для кращого сприйняття;
- якщо метою картинки є продаж, тоді має бути добре зрозуміло, для чого чи для кого цей продукт чи послуга;
- не забуваємо про логотип (можна також додати слоган);
- додаємо call to action — наприклад, «переходь за посиланням, щоб придбати».
Як просувати картинку у Pinterest?
Не порівнюйте Instagram та Pinterest — це різні мережі, тому й механізми просування зовсім інші.
Наприклад, в Instagram просування більше йде через #хештег, а у Pinterest працюють ключові слова (хоча хештеги та ключові слова присутні в обох мережах). Іншими словами, просування у Pinterest — це SEO.
Як правильно розпочати ведення своєї дошки у Pinterest?
1. Заповніть профіль та переведіть його у бізнес-акаунт, щоб мати доступ до статистики.
2. Пам‘ятайте про двофакторну аутентифікацію для безпеки вашого профілю.
3. Виберіть фото/логотип та «ім‘я» сторінки (ім’я в акаунті можна заповнити ключовими словами, й воно буде індексуватися пошуковими системами та приводити клієнтів).
4. У «відомостях про профіль» розкажіть, про що ваш акаунт та чим він буде корисний потенційному клієнту. Додайте контакти та адресу сайту.
5. Прив’яжіть сторінку Instagram, канал YouTube чи навіть TikTok.
Чи можна використовувати інші піни?
Можна. І навіть потрібно: використовуючи та зберігаючи чужі піни, ви просуваєте ваш акаунт. Алгоритм Pinterest фіксує перезбереження пінів.
Pinterest містить понад 280 млрд пінів, тому, щоб ваш профіль просувався, потрібно пінити 6–8 картинок щодня. Чим більше фото, тим більша ймовірність популярності акаунту.
Основна відмінність мережі від Instagram (де stories живе 24 години, а публікація — 48) — пін зберігається понад 4 місяці. Швидкої віддачі не буде, потрібно зачекати: профіль розвивається повільно, але впевнено.
Ось декілька рекомендацій від Kiwi Agency:
- Постинг мусить бути регулярним (якщо є можливість — щодня).
- Вибирайте час публікації правильно — пам’ятайте про те, що видача контенту потенційним клієнтам йде за хронологією.
- Тестуйте контент: картинки, текст, заголовки, тематики, ключові слова, опис. Регулярно перевіряйте та аналізуйте, який пін «зайшов» краще.
- Періодично повторюйте кольори ваших пінів (це можуть бути брендові кольори), адже алгоритм Pinterest налаштований на видачу подібних візуально оформлених пінів.
- Використовуйте cross-promotion акаунту Pinterest в інших мережах.
Просування у Pinterest може бути додатковим каналом притоку клієнтів та збільшення популярності вашого бренду.
Розвиток акаунту відбудеться не одразу: потрібно 3–4 місяці, аби зрозуміти, чи потрібно вам докладати зусиль для розвитку цього каналу і чи працює він взагалі для вашого бренду.
Якщо ви хочете публікувати контент регулярно, можна використовувати відкладений постинг, який є доступним на самій платформі Pinterest.
Щодо платної реклами: в Україні вона поки не працює, але stay tuned, і ми обов‘язково повідомимо про це у своїх соцмережах.
Тому просування на платформі є безкоштовним, а все те, що створюється для Instagram, можна легко адаптувати для Pinterest.
Поки інші не вірять та відкладають просування у цій мережі, ми рекомендуємо одразу після цієї статті завантажити застосунок та використати усі можливості.