.
Якісний контент є фундаментом ефективного просування, і завжди після розробки SMM-стратегії ми приступаємо до його створення. Хороший таргет і робота з блогерами, лідерами думок (ЛМ) без «смачної» картинки не дасть результату.
У цій статті ми поділимося нашим досвідом і розповімо, чому за таких обставин у нас все ще немає фотографа в штаті. Здавалося б все просто: якщо хочеш мати хороший SMM-контент, то людина, яка його створюватиме — необхідність, а не розкіш.
Але ми маємо кілька причин, щоб довести протилежне.
Насамперед зазначимо, що ми, в SMM-агенції Kiwi Agency, працюємо з дуже різнопрофільний клієнтами. Це FMCG-бренди, косметика, health&care, ринок нерухомості. Очевидно, що для бренду туалетного паперу та забудовника потрібен різний підхід у створенні контенту. Що тут казати — дивіться самі:
Для клієнтів із цієї сфери найчастіше ми проводимо два види зйомок: продуктові та студійні з моделями. Якщо бюджет невеликий, то, звичайно, можна поєднати ці зйомки та залучити фотографа, який зможе відзняти як предметку, так і фото з моделями (такий досвід у нас є, і навіть дуже успішний).
Але більш правильним варіантом буде делегувати предметну зйомку спеціалісту, який цим займається, а для модельних фото підібрати відповідну студію і професіонала в портретній зйомці. Зазвичай ми проводимо одну зйомку на 2-3 місяці, цього контенту цілком вистачає на вказаний період.
Наш залучаючий контент для FMCG-брендів:
Є неймовірна кількість форматів для зйомок косметики: портрети, beauty (зі складним макіяжем і зачісками), фото для сайту або маркетплейсу (Amazon, Ebay і тд), ну, і, звичайно, предметка. І не повірите: для кожного із цих видів потрібен свій фотограф. Наприклад, для одного відомого бренду косметики ми вже провели близько 8 зйомок за 3 місяці, і практично на кожній був задіяний інший фотограф. Все тому, що є нюанси зі світлом, студією, моделями, планами (ближнім / далеким).
Також варто згадати, що саме при роботі з косметичними брендами ретушер стане обов'язковим членом вашої команди (хоча у 90% випадків фотографи ретушують частину кадрів, але цього виявляється недостатньо).
Ділимося прикладами такого візуального контенту:
Як і в інших сферах, тут також можуть бути різнопланові зйомки, причому масштаби нерідко відрізняються: хід будівництва, обльоти об'єкта на дроні та зйомка з доповненою реальністю, 360 градусів фото, сімейні фото з моделями для передачі атмосфери та затишку, фото самих будинків, інтер'єрна зйомки.
Як показала практика, для ходу будівництва достатньо камери хорошого смартфона, особливо якщо цей звіт публікується в Stories. Це так званий «fast food» контент, що має на меті оперативно показати темпи будівництва, але ніяк не викликати певну емоцію чи дію. Для створення іміджевої зйомки потрібен зовсім інший рівень із професійною технікою та навичками (робота з візуалізаціями, графікою).
Наш візуальний контент для сфери нерухомості:
Це клініки, SPA-комплекси, beauty-фахівці (косметологи, майстри нігтьового сервісу, бровісти, масажисти). У Kiwi Agency ми найчастіше працювали з першими двома сферами. Якщо для клінік раніше стоковий контент був нормою, то зараз йде тренд на створення чогось унікального і крафтового для цієї ніші в тому числі.
Наприклад, проводяться зйомки лікарів, процесу роботи (стоматологія, косметологія, офтальмологія), є і предметна зйомка для різноманітності стрічки в Instagram. Тут дуже доречно поєднувати контент, знятий на телефон, професійні кадри і навіть стокові картинки (але тільки в дозованій кількості). Все залежить від візуальної концепції, яку ви обрали для свого облікового запису.
Приклади наших зйомок для цієї галузі:
Загалом контент-продакшн — це окремий світ у digital-всесвіті, де кожна зйомка — особлива і неповторна, де абсолютно різні запити та підрядники, де вартість може коливатися від сотень до десятків тисяч доларів.
Тому ми вважаємо, що для наших проектів поки що не існує універсального бійця-фотографа, який зміг би добре впоратися з усіма сферами. І найбільш оптимальним варіантом є працювати з крутими фахівцями у своїх нішах.
P.S. Про нашу послугу «створення візуального контенту» можна дізнатись детальніше тут.
P.P.S. Якщо ви класний фотограф, якому буде цікаво працювати з нашими проектами, чекаємо на ваше портфоліо на пошту info@kiwiagency.com.ua