.
Період просування: з листопаду 2022 року до березня 2023.
Платформи:
Instagram: https://www.instagram.com/cherryblossom_beautysalon
✅ Підвищити впізнаваність бренду
✅ Сформувати імідж і підтримувати довіру до салону
✅ Збільшити кількість записів через соцмережі
✅ Розробка концепції контенту для формування іміджу бренду;
✅ Створення та впровадження TOV;
✅ Збільшення охоплення аудиторії;
✅ Створення візуального стилю та контенту у фірмових кольорах;
✅ Регулярний запуск таргетованої реклами;
● Розробка візуального стилю профілю: дизайн постів, історій та хайлайтс.
● Введення інтерактивних постів, чергування їх з продуктовим контентом, реагування на ситуативи.
● Запуск реклами на різні сегменти аудиторії (за інтересами процедур та локацією).
● Створення сторіз відповідно до нової комунікації та додавання інтерактивів.
✅ Впровадили розроблену SMM-стратегію у соцмережах;
✅ Вибудували візуальний стиль профілю відповідно оновленій концепції;
✅ За допомогою контенту та таргетингу збільшили охоплення сторінки з 170 профілів на місяць до 40 000+ профілів.;
✅ Підвищили рівень ER до 7%.