.
Період просування: з вересня 2018 по січень 2019 року
Платформи:
Сайт: mamamia.uaFacebook: МамамияInstagram: mamamia_uaПідписники Facebook: 19, 300Підписники Instagram 4 963
Цілі:✓ Залучення нових клієнтів в розділ доставки і в ресторан.✓ Збільшення лояльності аудиторії.✓ Збільшення впізнаваності бренду.✓ «Персоніфікація» бренду шляхом прямого спілкування зі споживачами в соціальних мережах.✓ Трафік на сайт.Завдання:✓ Збільшення обізнаності споживачів про бренд.✓ Підвищення чисельності лояльних і активних підписників спільнот Mamamia.✓ Інформування споживачів про пропозиції / акціях / знижки і інших активностях бренду.✓ Налагодження ефективного діалогу зі споживачами (потенційними, новими і постійними).✓ Грамотна робота з негативом, спрямована на перепереконання користувача на користь бренду.✓ Донесення сильних сторін бренду до споживача.✓ Зростання кількості клієнтів ресторану.
Реалізація:● Якісні і живі фотографії. Використання відеоконтенту і gif-анімацій.● Інформативні, продуктові та розважальні пости.● Короткі корисні тексти з call-to-action і умови посилання.● Грамотний таргет.● Створення сторіс, з використанням трендових фішок-опитувань, питань, відеосторіс і т.д.
Результат:✓ Унікальний крафтового контент.✓ Збільшення заявок на доставку.✓ Підвищення лояльності клієнтів.✓ Охоплення в місяць - понад 300 000 цільової аудиторії.✓ Залучення Instagram (ЕR) = 7,8%✓ Залучення Facebook (ЕR) = 2,7%
Більше кейсів від #kiwiteam дивіться тут