.
І якщо ж ефект «вау» є, тоді будьте певні — ваш текстовий контент буде прочитано.
Хоча і Instagram поступово змінює рух у відеоконтент, але тренди у візуальному оформленні не зникають.
Поки модні видання дописують статтю серпневого номера про тренди після успішного показу Balenciaga, ми закінчуємо статтю до нашого блогу про тренди у візуалі Instagram.
Будьте готові, попереду багато натхнення і цікавих ідей для вашого профілю.
Тонке мистецтво уваги до деталей, що оточують нас у реальному житті. Звичайність у гарному виконанні, краса у моменті.
Природність, чесність та щирість. Без бездоганної стрічки та «вилизаних» деталей. Відображення реальності життя без перебільшення.
До цієї тенденції підключаться і світові бренди. Вони все менше публікують фотографії, зроблені в студії, і все більше — фото реального життя з реальними людьми.
Об'єднання елементів в одну картину, а інколи — навіть в одну історію.
Покажіть продукт через асоціації з ним, об’єднайте у колаж та збирайте ваші заповітні вподобайки.
Текстові зображення, цитати, інфографіка, нотатки та інше. У 2023 році незвичайні та оригінальні шрифти будуть у центрі уваги Instagram.
Блоки, що чергуються між собою, фото, що складаються у лінію, об’єднанну відтінками однієї колірної гами. Особливо ефектно виглядає поєднання контрастних кольорів. Також можна використати предмет потрібного кольору на фото. У багатьох контент-мейкерів саме такий прийом у візуалі особистого профілю.
Тренд, що підірвав не лише стрічку Instagram, а ще й stories. Додаємо скетчі, малюнки, мазки та написи від руки. Маленький секрет: все можна зробити у нотатках вашого смартфону.
У дизайні існує безліч правил: потрібно підкорятися сіткам, лініям та законам композиції. Цього року все набирає бунтарський дух. Це про вихід за рамки, де неподобство стає радикальною відповіддю на стандартну красу.
Звісно, тренди візуалу Instagram — не те, що слід миттєво та сліпо втілювати у життя, потрібно аналізувати та адаптувати під свій бренд.
Якщо, прочитавши цю статтю, у вас все змішалося і ви не знаєте, як правильно все зробити — приходьте на консультацію. Разом ми створимо візуал, що на 100% буде відображати ваш бренд та цінності, які він транслює.