.
Період просування: з жовтня 2020 року до теперішнього часу.
Платформи:
Instagram:
https://www.instagram.com/dafi_dnipro/
https://www.instagram.com/dafi_kharkiv/
Підписники:
Харків — 5216
Дніпро — 3672
Цілі:
✅ залучити нових підписників — збільшити впізнаваність бренду;
✅ створити сильний канал комунікацій із потенційними клієнтами через соціальні мережі (Instagram + TikTok);
✅ збільшити рівень лояльності користувачів соціальних мереж до торговельно-розважального центру;
✅ збільшити рівень залучення поточної аудиторії;
✅ збільшити кількість відвідувачів у ТРЦ «Дафі».
Завдання:
✅ аудит та підготовка рекомендацій;
✅ розробка візуальної концепції;
✅ контент-стратегія для TikTok;
✅ запуск таргетованої реклами (головні цілі — залучення та охоплення);
✅ комунікація з користувачами (робота з негативом, оперативна реакція на коментарі та повідомлення в директ);
✅ регулярний запуск розіграшів та конкурсів;
✅ мотивація до створення UGC;
✅ створення трендового контенту в TikTok і Instagram.
Реалізація:
● Реалізація контент-стратегії TikTok — знімаємо трендовий відеоконтент для TikTok у ТРЦ «Дафі» та в міністудії в офісі.
● Розробляємо брендовані шаблони для Stories під різні рубрики, а також графічні елементи та шрифти.
● Публікуємо в Instagram Stories з акційними пропозиціями.
● Запускаємо рекламні кампанії з різними меседжами та креативами залежно від мети, локації та сегменту цільової аудиторії.
● Створюємо трендовий візуальний та текстовий контент (також у 2022 році оновили візуальну концепцію).
● Регулярно проводимо розіграші.
● Запустили проєкт «Заскочені на моді», у рамках якого провели 6 інтерв'ю з учасниками, підготували технічне завдання для фотографа, у рекламних кампаніях запустили різні види креативів.
● Ведемо постійні рубрики, релевантні для цільової аудиторії.
● Оперативно відповідаємо на коментарі та працюємо з негативом.
Результат:
✅ впровадили розроблену SMM-стратегію у TikTok;
✅ двічі оновили візуальну концепцію та реалізували стратегію в Instagram;
✅ якісно покращили загальний вигляд профілю через створення трендового контенту;
✅ збільшили кількість підписників;
✅ провели спецпроєкт «Заскочені на моді» та збільшили таким чином лояльність та інтерес до сторінки ТРЦ стильних підписників.
ДО співпраці:
ПІД ЧАС співпраці:
Харків
Днепр
Більше кейсів дивіться 👉 тут.