.
Працювати в SMM = бути експертом у багатьох секторах. За 10 років ми мали клієнтів з кардинально різних світів, серед яких страхові компанії «Експрес Страхування» та UNIVERSALNA, а також банки ComInBank та Alliance. І ми готові розказати про ті аспекти, на які потрібно звернути увагу при роботі з галуззю фінансів та страхування.
Будуйте на цьому весь свій контент: звіти по виплатам, відшкодуванням, дописи про депозити та спеціальні умови для нових користувачів.
Більше конкретики, більше вигоди для клієнтів, аби авдиторія була лояльною та хотіла мати з вами справу. Як приклад, дописи, що ми розробили в рамках кожної з наших стратегій.
Будьте тим знайомим, що знається на фінансах та страхуванні. Продавайте свої послуги через конкретні ситуації.
Для страхової компанії UNIVERSALNA ми створили два варіанти реалізації цього задуму:
І, звичайно, розповідайте про фінансову грамотність та як діяти в конкретній ситуації:
Авдиторія має вам довіряти: свої кошти, страхування здоров’я та навіть життя. Будьте на зв’язку 24 на 7 (у рамках свого робочого часу), реагуйте на кожен коментар та повідомлення.
Ваші відповіді мають бути кваліфікованими, аби клієнт розумів:
Для ComInBank ми сформували декілька правил, які вам теж варто знати:
Наповнюйте сторінку крафтовим контентом: аби фото не були схожими на стокові, додайте логотип на форму моделей, канцелярію. Як мінімум — використовуйте фірмову кольорову гаму.
Ваша айдентика має піти в маси, тому влаштовуйте тематичні конкурси: даруйте необхідні дрібнички та мерч.
Так, ви дуже серйозна установа, але давайте зруйнуємо бар’єр офіційно-ділового стилю. Всі хочуть бути як monobank, то беріть і пробуйте, адже mono — це завжди багато фану.
Створіть для авдиторії образ дружнього банку чи страхової установи, як ми створили для UNIVERSALNA:
І найважливіший ключ до успіху — делегуйте на нас свої соціальні мережі. Тому що ми, в Kiwi Agency, знаємо, як створити дієву стратегію та впровадити її. У виграші лишаться всі: ваша компанія, клієнти та наша професійна команда!
Не вагайтесь — заповнюйте бриф, аби ваш бренд засяяв у SMM