.
Банк Альянс / Bank Alliance – універсальний банк, який з 1992 року надає повний спектр послуг корпоративним клієнтам і фізичним особам.
Період просування: з листопада 2018 по липень 2019Головний меседж: «Легкі рішення складних запитань»Платформи:Facebook: bankalliance.ua Instagram: bankallianceПідписники: FB 4 165
Цілі:✓ Донесення ЦА філософії бренду;✓ Збільшення кількості підписників у власних медіа;✓ Створення органічного «шуму» навколо бренду і контенту;✓ Посилення залучення підписників у «світ» бренду через соцмедіа;✓ Зростання «реакцій» на брендований контент.
Завдання:✓ Оцінка і аналіз розміщується контенту, проактивність і розробка рекомендацій зі зміни рубрик / розміщується контенту, підходу до ведення SMM-сторінок;✓ Розробка та підготовка під формати релевантного ЦА контенту (унікального);✓ Своєчасне інформування ЦА через соцмережі про продуктовий портфель і активність бренду;✓ Регулярне розміщення постів (формат відповідно до соціальної мережі) в межах календарного плану і затвердженого рубрикатора.
Реалізація:● візуалізували: живий і gif-контент;● ввели постійні рубрики, створені під цільову аудиторію;● додали фан, цікавий, унікальний контент;● розробили індивідуальний Tone-of-voice під проєкт;● створили легкі для сприйняття тексти за допомогою емодзі (помірного кількості) і Telegram-бота для структуризації символів - @Text4InstaBot;● посилювали взаємодію підписників зі сторінкою бренда за допомогою опитувань / тестів / відкритих питань у сторіс, СТА в текстах;● Проводили конкурси / активації з незвичайними і цікавими механіками;● Налаштовували грамотний таргет на цільову аудиторію.
Результат:✓ Впровадження розробленої стратегії в соцмережі Facebook і Instagram;✓ Збільшення кількості цільових підписників до 4 165 тисяч (було 2 646);✓ Унікальний контент для соцмереж переважно крафтового, живий контент;✓ Підвищення показника залучення в Facebook - зараз на рівні 3,6% (при кількості підписників 4 165);✓ Охоплення FB 53 830; Охоплення Insta: 10 306
Більше кейсів дивіться тут.