.
Період просування: грудень 2023 — дотепер.
Платформи: TikTok.
Зростання кількості підписників: з 67 500 до 280 000 (станом на квітень 2025).
GlamBee — косметичний бренд, який вирізняється своєю яскравістю серед інших брендів, представлених у EVA.
Тож перед нашою командою постали такі завдання:
• розробити нову стратегію, що відповідатиме характеру бренду;
• наповнити сторінку контентом, який вирізнятиме GlamBee серед конкурентів та вражатиме вибагливу молоду авдиторію в TikTok;
• застосувати нові інструменти комунікації, які створять вау-ефект на авдиторію.
Одним із головних завдань було створення тієї самої фішки, яка вирізнятиме контент GlamBee серед конкурентів.
Для косметичного бренду, здавалось би, це складна задача, адже вже всі знають, як адаптувати тренди під свій контент.
Саме тому ми пішли іншим шляхом — започаткували власні тренди:
• Мінісеріал
GlamBee — перший косметичний бренд в Україні, який запустив власний мінісеріал у TikTok під назвою «Як у молодшої».
Головна ідея — повернути дівчат у дитинство та нагадати, як вони використовували косметику своїх мам та старших сестер, але тепер у підлітків є широкий вибір косметики.
Сьогодні вже та ж сама старша сестра не проти позичити туш у молодшої, а мама — запитує поради щодо мейкапу в доньки.
• Тренд-танець
GlamBee — перший косметичний бренд, який запустив власний тренд-танець в українському TikTok.
Що може бути органічніше, ніж танці у TikTok?
Саме тому ми скористались цим, та запустили розіграш, умовою якого було повторити танець GlamBee та поділитись ним у соцмережах.
• Тематичні прямі трансляції
GlamBee — перший косметичний бренд, який почав проводити тематичні прямі трансляції із блогерами-мейкаперами в українському TikTok.
Онлайн — завжди гарна ідея, аби поспілкуватись із глядачем та підвищити лояльність до бренду.
Саме тому ми проводимо регулярні прямі етери, на які запрошуємо впізнаваних блогерів-мейкаперів та проводимо актуальні уроки макіяжу.
Наприклад, створення образу на Halloween або туторіал на стійкий макіяж, який точно витримає літню жарку погоду.
За допомогою трансляцій нам вдається збирати онлайн понад 1000 глядачів.
• Макроконтент
Ще однією фішкою контенту на акаунті GlamBee є те, як ми детально показуємо косметику, буквально ламаючи її.
Це дозволяє не лише поближче роздивитись кольори та текстури, а й змушує передивлятися ці відео знову й знову, залишаючи коментарі.
Безперечно, це одна з найуспішніших рубрик на акаунті.
Таким чином ми одночасно розповідаємо авдиторії про бренд та креативно взаємодіємо з нею.
Завжди вигадуємо нові способи, як заявити про себе.
Звісно, картинка як кожного окремого відео, так і сторінки загалом також повинна вирізнятись.
У цьому наша команда справжній профі!
• Ще на етапі розробки референсів ми враховуємо всі дрібниці, починаючи з ідеї відео до образів моделей.
• Спеціально для GlamBee ми створили власний впізнаваний стиль, де поєднується кольоровий фон у відтінках бренду та гіперболізовані образи із безліччю аксесуарів, які пасують до макіяжу в кадрі.
• Для розробки унікального контенту ми також залучаємо впізнаваних блогерів та візажистів, які реалізовують наші ідеї та створюють складні трендові образи, на які авдиторія дуже активно реагує.
• Wow-ефект повинен бути у всьому, тому ми використовуємо такі креативні рішення, як піньята із косметикою бренду для розіграшу, іменний торт, VFX-відео із літаючою косметикою на вулицях столиці тощо.
Коли авдиторії трапляються наші відео у стрічці, з першої секунди стає зрозуміло, що це відео GlamBee!
• Впроваджено розроблену SMM-стратегію у соцмережах
• Кількість підписників зросла на 133 500 за перший рік співпраці і на 212к за весь період
• Створено та реалізовано унікальний яскравий контент, який відрізняє бренд від конкурентів
• Удосконалено візуальну частину сторінки, яка тепер виглядає відповідно до запитів бренду та в єдиному стилі.
І далі — більше!