.
Період просування:
Квітень 2023 — вересень 2023.
Платформи:
Facebook: 47,5k підписників (+2k за період співпраці).
Instagram: 10,2k підписників (+1k за період співпраці).
Над проєктом «Велмарт» працювала окрема команда, яка складалася з SMM-head, SMM-менеджера, таргетолога, дизайнера, копірайтера та декількох контент-кріейторів. За період співпраці ми провели 6 іміджевих фотосесій, а також додатково проводили зйомки рілс та івентів.
Орієнтуючись на візуальний стиль «Велмарта» та на готовий брендбук, ми:
Для зйомок рілс наша команда окремо готувала сценарії, щоб зробити відео не тільки інформативним, а ще й розважальним. За статистикою, на відео-рілс користувачі реагували більше, а ніж на статичні макети. Наприклад, органічне охоплення рілс складало близько 5 тис, тоді як статичні макети набирали по 2-3 тис.
* всі Reels клікабельні.
Текстовий контент відіграє велику роль для рітейл ніші, адже саме завдяки текстовим дописам можна донести головні посили: знижки, акційні пропозиції, спеціальні товари.
Саме тому ми:
Важливою частиною просування «Велмарт» були рекламні кампанії, які ми регулярно запускали.
Ми розділили рекламну стратегію на такі кампанії:
За період співпраці ми охопили майже 3 млн користувачів.
За період співпраці з гіпермаркетом «Велмарт», ми: