.
Період просування: з вересня 2017 по вересень 2018.
Головний меседж: "Бі" - ідеальне місце для вибору іграшок і подарунків.
Платформи:Facebook: / Ihrashkyua /Instagram: bi.uaGoogle+Підписники FB: 110 000Підписники Insta: 15K
Цілі:✓ Перетворення соцмереж у канал зв'язку.✓ Збільшення активності і охоплення.✓ Залучення нових і утримання поточних клієнтів.✓ До кінця 2017 (за 6 місяців) досягти - 100 000 фанів.
Завдання:✓ Створення унікального і якісного контенту.✓ Ефективна комунікація з аудиторією: швидка реакція на повідомлення та коментарі.✓ Зростання трафіку на сайт.
Реалізація:● Унікальні, інформативні, фанові публікації. Крафтове фото, відео та gif - контент.● Креативна лаконічна манера написання постів.● Залучення маленьких моделей для створення живих фото / відео в процесі гри.
Результат:
✓ За 4 місяці ми виконали мету - досягли 100 000 підписників із показником ЕР = 6%.✓ Середній показник залученості (ЕР) = 5%.✓ Охоплення: більше 410 000.✓ Зростання покупок на сайті і в точках продажів.✓ Лояльність і активність цільової аудиторії.
Більше кейсів дивіться тут