.
Кожна людина – бренд
Ми вже знаємо, що аудиторії цікавіше спостерігати за "живими" профілями, ніж за комерційними брендами. Людяність у текстах та емоціях, фотографії, наповнені повсякденністю, – це все більше вабить фоловерів.
У наступному році до нової хвилі блогерів увійдуть фахівці і майстри своєї справи, з якими ми стикаємося майже щодня: таксисти і кур'єри, сантехніки та електрики, стилісти і майстри манікюру. Вони почнуть відокремлювати себе від компаній, в яких працюють, перетворюючись на публічних фрілансерів. Особистих брендів стане набагато більше.
Тексти з помилками, але від душі
У постах читачі завжди звертають увагу на грамотність. Аудиторія читає тексти та шукає в них помилки. Вона оцінює віжуал, вмикаючи в собі естета. Це шанс блиснути розумом і засвітитися.
У 2021 році це перестане бути настільки важливим. Ваш профіль буде цінуватись за щирість і чесність. На пропущену кому або помилку в слові люди закриють очі, бо ви – людина, якій властиво помилятися. У цьому вся правда.
Віртуальність стає нашою реальністю
Згідно з результатами досліджень за 2019 рік, половина всіх користувачів проводить за смартфонами більше 5 годин щодня, зокрема в соціальних мережах – 2 години і 24 хвилини. Показники збільшуються щомісяця.
Реальний світ переходить в онлайн-простір. Інакше кажучи, існувати ми будемо в постреальному мегаполісі, а жити і насолоджуватися життям – у соціальній мережі.
Користувачі почнуть якісніше фільтрувати блогерів
Цю тенденцію ви можете спостерігати вже зараз. Користувачі соцмереж "чистять" свої підписки, аналізують важливість їх в житті, обирають чіткий вектор наслідування. Кожен намагається розставити все по полицях у голові. Інший бік медалі: блогерам стане важче виділитися та завоювати прихильність.
Жодна новина не пройде повз увагу громадськості
У наступному році дізнатися все про компанію чи блогера стане ще легше. Щоб завоювати аудиторію, публічні сторінки розкажуть про себе в дрібних подробицях. І навіть якщо спробують приховати секрети, вони все одно спливуть назовні. Головне, чого варто побоюватися – це дезінформації, якої стане набагато більше.
Якість, а не кількість. Здоровий глузд, а не крик натовпу
Кілька слів про особистості та бренди. Вони так само будуть фільтрувати власну аудиторію. Імовірніше автоматично, а не вручну. Наприклад, за допомогою алгоритмів в Instagram/Facebook чи завдяки більш якісного контенту. Який метод стане ефективнішим – час покаже.
Надсилайте свої прогнози на почту info@kiwiagency.com.ua з поміткою “SMM-прогнози”, ми дамо їм оцінку, а ось автора найкращих і найцікавіших чекає приємний бонус.